Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării și concurența neloială a mașinilor chinezești, se adâncește continuu. „Motorul Europei”, Germania, s-a gripat. A dat afară circa 50.000 de angajați în 2025.
Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării și concurența neloială a mașinilor chinezești, se adâncește continuu. „Motorul Europei”, Germania, s-a gripat. A dat afară circa 50.000 de angajați în 2025.
Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu. Gigantul auto german Continental, care e cel mai mare angajator din industria auto din România, a anunțat că dă afară încă 1.500 de oameni.
Un proiect de lege ce prevede concedierea mai ușoară a angajaților în Portugalia, aprobat de guvern, a scos în stradă zeci de mii de oameni la Lisabona.
În cadrul unui amplu plan de restructurare a activității la nivel global, motivat în parte de tranziția la AI, un gigant IT american face concedieri colective în România.
După ce a s-a supărat din cauza datelor prezentate de Biroul de Statistici ale locurilor de muncă (BLS) și a dat-o afară pe directoarea pusă de Joe Biden, Trump și-a publicat propriile cifre și economia SUA „duduie”. „Sunt nişte date incredibile. Stăm foarte bine”, a punctat el.
Criza din industria auto, generată în special de costurile electrificării și scumpirea materialelor, se adâncește continuu și nu poate ocoli România. Unul dintre cei mai mari producători globali de cablaje auto a decis să închidă una dintre cele 3 fabrici pe care le are în țară.
Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu și nu ocolește România. Un important producător dă iar afară zeci de oameni, de această dată, de la centrul său din Iași.
Un gigant american cu două fabrici și în România dă afară 7.000 de angajați sau aproximativ 6% din forţa sa de muncă globală.