Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu și nu ocolește România. Un important producător dă iar afară zeci de oameni, de această dată, de la centrul său din Iași.
Un gigant american cu două fabrici și în România dă afară 7.000 de angajați sau aproximativ 6% din forţa sa de muncă globală.
Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu. Liderul industriei auto din România, cu circa 20.000 de angajați, a anunțat că e nevoit să dea afară peste 800 de oameni.
Criza generală din industria auto, generată în principal de costurile electrificării, care au crescut prețurile și au scăzut vânzările de mașini noi, nu ocolește România. O fabrică de componente auto cu peste 400 de angajați se închide. A ajuns în faliment.
Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării, se adâncește continuu. Chinezii concediază 3.000 de angajați Volvo din Suedia, ca urmare a programului de restructurare anunțat luna trecută. Majoritatea sunt „gulere albe”, adică specialiști de birou.