A scăzut numărul înmatriculărilor de autoturisme noi în România. Înmatriculările de autoturisme noi în România au scăzut cu 3,6%, în primele zece luni ale anului în curs, față de aceeași perioadă din 2024, conform ultimelor statistici.
A scăzut numărul înmatriculărilor de autoturisme noi în România. Înmatriculările de autoturisme noi în România au scăzut cu 3,6%, în primele zece luni ale anului în curs, față de aceeași perioadă din 2024, conform ultimelor statistici.
Un comisar-șef de poliție, care a condus Seviciul Înmatriculări Auto Bihor, este, se pare, „campion” la luare de mită. Procurorii au descoperit că, în doar 5 zile, a luat 80 de șpăgi de la samsari, ca să le prioritizeze actele.
Românii nu au bani de mașini noi. Piața auto a început anul slab, acumulând o scădere de 1,25% în primele 2 luni, față de același interval din 2024. Iar reducerea tichetului Rabla cu 5.100€ prăbușește în continuare piața mașinilor electrice. Doar 721 au fost vândute în februarie.
Piața auto din România a început prost anul: -6,38% noi și +0,5% SH în ianuarie. Iar previziunile producătorilor și importatorilor indică un 2025 slab, după trei ani de creștere.
Efectul tăierii primei Rabla Plus pentru mașini electrice la 50% față de valoarea de anul trecut continuă. Vânzările au scăzut în martie cu 36%, în aprilie cu 18%, în mai cu 46% și în iunie, din nou, cu 46%.
Piața auto din România a „bubuit” în iunie 2024. Procentual a crescut cu 62% față de iunie 2023. Dar, cifrele trebuie privite și în cheia timpului. Ca volum, abia a ajuns aproape la nivelul din iunie 2005.
Din acest an, înmatricularea mașinilor se va face online. MAI a transmis că prin câteva clickuri, pe platforma Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări veți putea scăpa de stresul de a sta la cozi interminabile. Însă tot trebuie să ajungeți la ghișeu pentru ceva.
Câte maşini sunt înmatriculate în total, în România. Efectul Havana. De la an la an, parcul auto din România este în creștere. Dar depinde cu ce.