Cel mai dificil lot din sectorul montan, Grințieș-Pipirig, a fost adjudecat astă-vară de asocierea din care fac parte firmele lui Dorinel Umbrărescu. Ieri s-au parafat documentele.
Cel mai dificil lot din sectorul montan, Grințieș-Pipirig, a fost adjudecat astă-vară de asocierea din care fac parte firmele lui Dorinel Umbrărescu. Ieri s-au parafat documentele.
Cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii, Grințieș-Pipirig, are constructor. Traseul montan are 34 de kilometri și va costa aproape 6.000.000.000 de lei.
Descoperirea făcută de polițiști în mașina unor tineri pe autostradă. Kilograme întregi de cocaină. Ce a urmat și cu ce pedeapsă se pot alege tinerii?
„Podul de Flori” devine realitate: patru benzi, frontieră modernă și legătură cu Autostrada A8. Construcția podului rutier peste Prut, care va uni localitățile Golăiești (România) și Zagarancea (Republica Moldova), va începe pe 26 aprilie, în sâmbăta Paștelui Blajinilor.
Autostrada A8, între promisiuni și incertitudini: Cătălin Urtoi așteaptă încă o lună pentru a prelua
România și Republica Moldova vor fi legate și printr-un pod de autostradă peste Prut, la Ungheni, parte din Autostrada Unirii - A8. La licitația pentru construcția acestuia, au depus oferte 3 firme, una din România, una din Ucraina și una din Rep. Moldova.
Ministrul Transporturilor a conturat un orizont de timp pentru autostrăzile care vor lega Bucureștiul și Ardealul de Moldova. Concluzia: așteptarea va fi lungă și foarte lungă.