Viața bateriei de înaltă tensiune a mașinii electrice poate fi prelungită și de 10 ori, dacă șoferii renunță la autonomie și urmează „rețeta 70%”.
Viața bateriei de înaltă tensiune a mașinii electrice poate fi prelungită și de 10 ori, dacă șoferii renunță la autonomie și urmează „rețeta 70%”.
SUV-ul chinezesc plug-in hybrid (PHEV) Hongqi HS6 a setat un nou record de autonomie în Guinness Book, reușind să parcurgă 2327,343 km cu un plin de benzină și de baterie.
„Revoluție”, în lumea mașinilor electrice! Chinezii au făcut o baterie ce oferă până la 1.500 km de autonomie. Evident, în funcție de tipul și puterea automobilului pe care este montată.
Un scandal imens a început să se contureze în SUA. Potrivit unei acțiuni în instanță împotriva constructorului auto, dacă ai mașină electrică Tesla, ai kilometrajul „mânărit” din fabrică. Algoritmul ar fost făcut pentru cifre mai bune de autonomie și evitarea garanțiilor.
Tesla este anchetată pentru date tehnice mincinoase și practici comerciale neloiale, alături de alți 3 mari producători de mașini electrice din China și Europa.
Proprietarul unei Tesla Model S a dezvăluit cum a parcurs 1.900.000 km cu mașina sa electrică. Nu a avut mari probleme în afara faptului că a schimbat 14 motoare și 4 baterii.
24 dintre cele mai noi mașini electrice au fost testate iarna, în Norvegia, la temperaturi între -5 și +7 grade Celsius, până le-a murit bateria, pentru a vedea care e diferența dintre autonomia reală și cea oficială (WLTP). Abaterea maximă a fost de -32%, iar media, de -19,4%.
Volkswagen a reușit să stabilească un record de autonomie cu un plin de baterie, cu o mașină electrică VW ID.7 Pro S. 941 km. Dar, există și un „dar”. Viteza medie a fost 29 km/h, iar testul a fost realizat pe circuit și nu în trafic real.