Terminarea lucrărilor pe două cioturi ale Autostrăzii Transilvania - A3 va permite șoferilor să meargă 145 km cu viteză, pe autostradă, de la Târgu Mureș la Poarta Sălajului și Zimbor.
Terminarea lucrărilor pe două cioturi ale Autostrăzii Transilvania - A3 va permite șoferilor să meargă 145 km cu viteză, pe autostradă, de la Târgu Mureș la Poarta Sălajului și Zimbor.
CNIR a anunțat că, din 29 septembrie 2025, pornesc lucrările la ultimul ciot din sectiunea 3C a Autostrăzii Transilvania rămas neînceput. Primul contract pentru acest sector a fost semnat în 2020, dar a fost reziliat. Iar al doilea a fost semnat în martie 2024.
România a ajuns la 1.309 km de autostradă și drum expres. S-a mai deschis un ciot de 5 km, care a costat 562,61 milioane de lei (fără TVA).
România a intrat în 2025 cu 1.270 de kilometri de autostradă și drum expres. Iar, până acum, noutatea anului este darea în trafic a A0 Sud pe 30 iunie, ceea ce înseamnă că șoferii pot merge cu viteză de la Constanța până la Curtea de Argeș, ocolind Bucureștiul.
12 sau 27 de noi km din Autostrada Transilvania, în 2025? CNAIR se luptă cu hârtiile, cu birocrația, iar contructorul UMB stă, e aproape inexistent pe șantierul dintre Poarta Sălajului și Topa Mică.
Ciotul de 5 km de autostradă de la Tureni, care face legătura între autostrada A3 și DN 1, trebuia să fie gata în februarie 2025, conform contractului. Imagini filmate din dronă arată însă că lucrările sunt încă departe de finalizare.
Accident rutier grav pe A3, cu patru mașini. Trei persoane au fost rănite. Traficul e restricționat.
Veste bună, pentru șoferi! Scapă de „Drumul Morții”! În câteva zile, se va putea merge pe autostradă de la București la Focșani, via Buzău. Loturile A7 Râmnicu Sărat – Focșani, Dumbrava - Mizil și Mizil - Stâlpu sunt aproape gata, ceea ce va permite combinația „A7 + A3 + A0”.