Dezvoltată de o echipă locală, condusă de Monica Udrescu, Director Executiv Canale de Vânzare, aplicația „Raiffeisen Bank: Smart Finance” va oferi suport experților Raiffeisen Bank care au la dispoziție tablete mobile, cu ajutorul cărora pot realiza un plan financiar personalizat.
În urma unui dialog simplu, expertul băncii poate oferi soluții personalizate. Informații despre planurile, nevoile și dorințele clientului discutate 1:1 cu reprezentantul nostru sunt introduse în aplicația interactivă Smart Finance, care generează un plan financiar personalizat.
Acest serviciu nu presupune nici un cost și vine fără nici o obligație de cumpărare a altor produse bancare.
Tradițional, băncile ofereau acest tip de servicii doar clienților cu venituri foarte mari, în cadrul Private Banking.
Ca orice produs digital, aplicația a fost dezvoltată cu feedback-ul clineților și a experților băncii.
“Ne bazăm pe reprezentanții noștri, pe expertiza lor financiară susținută de soluții digitale – ca inovația Smart Finance, dezvoltată în timp record de echipa românească de produs. Am făcut această investiție, ca parte din strategia noastră de democratizare a planificării financiare pentru toți românii. Am convingerea că acest proiect va propune un nou mod de a face banking.
Suntem azi o bancă solidă, care are încrederea a milioane de clienți, cu un indicator de recomandare record și în creștere. Datorită rezultatelor noastre, a poziției bune de lichiditate și capitalizare, putem să ne angajăm, confortabil și pe termen lung, la o investiție semnificativă. Facem asta pentru un viitor financiar mai bine gestionat pentru fiecare dintre clienții noștri”, a declarat Zdenek Romanek, președinte și CEO Raiffeisen Bank România.
Raiffeisen Bank activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități.