A7 - Autostrada Moldovei va pleaca de la Ploiești și va ajunge la Siret. Când, nu se știe, însă. Din cei 437 de kilometri, până în prezent, au fost dați în trafic 16 kilometri și se lucrează pe tronsoanele Ploiești-Buzău, Buzău-Focșani, Focșani-Bacău, Bacău-Pașcani, cu termene de finalizare 2024 și 2025.
Tronsonul Pașcani-Suceava abia a primit avizul pentru Studiul de Fazabilitate, iar segmentul Suceava-Siret este încă doar trasat pe hârtie.
Citește și: VIDEO Unde se construiește prima intersecție de autostrăzi de tip turbion din România
Autostrada Pașcani – Suceava va fi împărțită în două loturi, care vor fi licitate independent: Lotul 1 (33 km) – Nodul rutier Roșcani, cu descărcare în DJ 208C și Lotul 2 (28, 97 km) – Nodul Rutier care va asigura conexiunea cu Aeroportul Suceava și accesul în DN29.
Pe traseu vor fi construite inclusiv 23 de viaducte, 37 de pasaje, 12 poduri, 8 parcări, 2 Centre de Întreținere și Coordonare, 5 noduri rutiere: Tătăruși – Heci (DJ208F), Dolhasca (DJ208I), Roșcani (DJ208C), Dumbrăveni (DJ208B), Aeroport Suceava (cu drum de acces în DN29).
O nouă o bucată din Autostrada Moldovei, între Pașcani și Suceava, prinde contur. 1 km = 25 mil. €
Citește și: VIDEO Marcel Ciolacu: Unirea pe care Cuza a dorit-o devine realitate prin Autostrada Moldovei