FOTO SUV-ul Duster III, prima Dacie care, „Full de Full”, ajunge 30.000 €. Nu e 4x4. Ce dotări are

DE Răzvan Nicolae | Actualizat: 20.03.2024 - 18:26
SUV-ul Duster III, prima Dacie care, „Full de Full”, ajunge 30.000 €. Nu e 4x4. Ce dotări are - Foto: captură ecran
SUV-ul Duster III, prima Dacie care, „Full de Full”, ajunge 30.000 €. Nu e 4x4. Ce dotări are - Foto: captură ecran

Noul Duster este cea mai scumpă Dacia din istorie, este prima Dacie care, „Full de Full”, cum se spune popular, ajunge 30.000 €. Iar „surprizele” nu se vor opri, probabil, aici. Urmează Bigster, SUV-ul Dacia de 7 locuri, care are toate șansele să urce spre 35.000 €.

SHARE

A 3-a generație a SUV-ului Dacia Duster, care a spus „Adio, diesel!”, a fost prezentată în premieră mondială pe 29 noiembrie 2023, pe 4 ianuarie 2024 constructorul a anunțat prețurile Duster III pentru România, iar astăzi, 20 martie 2024, a fost dat drumul configuratorului online și precomenzilor. Și, surpriză. În premieră, o Dacie ajunge la aproape 30.000 €, cu toate opțiunile disponibile (fără nimic „SF”).

Citește și: Noul Duster, cea mai scumpă Dacia, dar și cel mai ieftin SUV hybrid. Prețurile din 2024 față de 2010

SUV-ul Duster III, prima Dacie care, „Full de Full”, ajunge 30.000 €. Nu e 4x4. Ce dotări are

Cele mai scumpe versiuni Dacia Duster III sunt Duster Journey Hybrid 140 - 26.650 € și Duster Extreme Hybrid 140 - 26.650 €, fără tracțiune integrală, dar cu sistem de propulsie hybrid.

Newsweek a configurat un Duster Extreme Hybrid 140 „Full de Full”, dar care nu are nicio opțiune de fițe, și a ajuns la un preț de 29.360 €, TVA inclusă. 

Citește și: VIDEO Cum arată Dacia Sandrider, prototipul pentru Dakar 2025. 360 CP și merge pe benzină sintetică

Cum se prezintă Duster Extreme Hybrid 140 „Full de Full”:

- Culoare specială Sandstone – 700 €

- Parbriz, scaune față și volan încălzite (Cold Pack 2) – 500 €

- Detector unghi mort, senzori acustici față/spate, cameră 360 (Parking Pack) – 500 €

- Frână de parcare asistată electric, Media Nav Live, încărcare telefon prin inducție (Techno Pack) – 300 €

- Roată rezervă dimensiuni reduse – 150 €

- Trepte laterale - 560 €

În total, opțiunile normale de mai sus (eventual, se poate renunța la vopseaua de 700 €, înlocuind-o cu una de 500 €, și la treptele laterale) costă 2.710 €. Dacă adăugăm suma la prețul de bază de 26.650 € al versiunii Duster Extreme Hybrid 140, rezultă un cost total de 29.360 €, TVA inclusă.

Și se poate ajunge și la peste 30.000 €, dacă se optează pentru un  portbagaj rigid de pavilion de 480 litri - preț 401 € și un cort de hayon cu 1 dormitor pentru 3 persoane - preț 380 €.

Prețuri Dacia Duster III, în funcție de nivelul de echipare și motorizare (TVA inclusă)

- Essential ECO-G 100: 18.800 €
- Expression ECO-G 100: 20.000 €
- Expression TCe 130 4x2: 21.600 €
- Expression TCe 130 4x4: 23.800 €
- Expression Hybrid 140: 25.150 €
- Journey ECO-G 100: 21.500 €
- Journey TCe 130 4x2: 23.100 €
- Journey TCe 130 4x4: 25.300 €
- Journey Hybrid 140: 26.650 €
- Extreme ECO-G 100: 21.500 €
- Extreme TCe 130 4x2: 23.100 €
- Extreme TCe 130 4x4: 25.300 €
- Extreme Hybrid 140: 26.650 €

Motorizări și transmisii disponibile pe Dacia Duster III

- ECO-G: 1.0 litri, benzină+GPL, 100 CP, cutie manuală, 4x2
- TCe 130 4x2: 1.2 litri, benzină, 130 CP, cutie manuală, 4x2
- TCe 130 4x4: 1.2 litri, benzină, 130 CP, cutie manuală, 4x4
- Hybrid 140: full-hybrid, 140 CP, cutie automată (CVT), 4x2
 
Noul Duster este primul vehicul Dacia echipat cu motorul pe benzină TCe 130, oferind clienților un prim nivel de electrificare, cu sistem mild hybrid de 48V. Motorizarea este disponibilă cu cutia de viteze manuală cu 6 trepte pentru versiunile 4X2 și 4X4 și combină un motor pe benzină de nouă generație, cu 3 cilindri, de 1,2 litri, turbo, cu un sistem mild hybrid de 48V. Astfel, motorizarea TCe 130 permite diminuarea consumului mediu și a emisiilor de CO2 cu aproximativ 10%. 

Adoptată de Dacia la începutul anului 2023 pe modelul Jogger, motorizarea HYBRID 140 este de acum disponibilă și pe noul Duster, cu o cutie de viteze automată cuplată la o cutie de viteze fără ambreiaj.

Noul Duster HYBRID 140 poate fi condus în modul electric până la 80% din timpul de rulare în oraș, reducând consumul de combustibil cu până la 40% în ciclu urban, comparativ cu un motor termic echivalent în ciclu urban, bazat pe obiceiurile de conducere similare.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te