GALERIE FOTO Cum își imaginează copiii de 6-16 ani design-ul viitoarelor modele Rolls-Royce

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 13.10.2020 - 15:26

Binecunoscutul producător britanic de mașini de lux, Rolls-Royce, a lansat o provocare copiilor cu vârste între 6 și 16 ani din întreaga lume pentru a afla cum își imaginează aceștia design-ul viitoarelor sale modele.

SHARE

La concursul ”Young Designer Competition” s-au înscris online peste cinci mii de copii din peste 80 de țări. Juriul Rolls-Royce a împărțit desenele pe patru categorii (Technology, Environment, Fantasy și Fun) și a acordat patru premii și trei mențiuni speciale.

Schițele celor patru câștigători, Chenyang (13 ani, China, Technology), Saya (6 ani, Japonia, Environment), Florian (16 ani, Franța, Fantasy) și Lena (11 ani, Ungaria, Fun), precum și cele ale trei copii care au primit mențiuni speciale, Alisa (6 ani, Rusia), Tim (9 ani, Germania), Declan (10 ani, Marea Britanie), au fost randate digital de echipa Rolls Royce Bespoke Design Team cu ajutorul soft-urilor utilizate și pentru proiectarea mașilor reale.    

Premiile ”Young Designer Competition” constau într-o plimbare cu cel mai bun prieten până la școală, la bordul unui Rolls-Royce cu șofer.

Bluebird II - Chenyang (13 ani, China, Technology)

 

The Capsule - Saya (6 ani, Japonia, Environment)

 

Turtle Car - Florian (16 ani, Franța, Fantasy)

 

Glow - Lena (11 ani, Ungaria, Fun)

 

Mențiuni speciale

- House of esperanto: Alisa (6 ani, Rusia)

- Prosperity: Tim (9 ani, Germania)

- Bolt: Declan (10 ani, Marea Britanie)

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te