UPDATE: Serviciile de voce, date, precum și aplicațiile Orange funcționează în parametri normali, a anunțat compania.
„Le recomandăm celor care încă întâmpină probleme să închidă și să redeschidă telefonul. Mulțumim tuturor pentru răbdare și înțelegere.
Au fost identificate 3 secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Două dintre sectionări au fost simultane. Tehnicienii noștri au reușit să remedieze avaria cauzată de prima secționare și sunt în continuare pe teren. Serviciile încep să revină gradual la parametri normali de funcționare ", a scris Orange.
___________
Clienţii nu pot efectua şi primi apeluri în reţea şi nici trimite SMS-uri. Nu funcţionează nici datele mobile, iar site-ul orange.ro nu poate fi accesat decât cu mari dificultăţi. De asemenea, la unele magazine nu se poate plăti cu cardul la POS-urile care folosesc tot rețelele mobile.
Orange a postat pe pagina de Facebook o reacţie în care a explicat că problemele au fost cauzate de fibra optică tăiată în mai multe zone.
„Salut, momentan, o parte dintre clienţii noştri întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange.
Această situaţie se manifestă ca urmare a secţionării multiple în reţeaua de fibră optică. Colegii noştri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplăceri şi îţi mulţumim pentru înţelegere. Revenim imediat ce avem noutăţi”, a notificat compania.