Fără cont de Facebook, inexistent pe rețelele sociale, Ministerul Turismului plătește influenceri

DE Bianca Iosef | Actualizat: 23.06.2022 - 20:56
Influencerii cu peste 1 milion de urmăritori vor salva turismul din România
Influencerii cu peste 1 milion de urmăritori vor salva turismul din România

Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) vrea să angajeze influenceri pentru a promova online România ca destinaţie pentru turiştii străini, potrivită pentru city-break.

SHARE

Anunţul a fost publicat pe SEAP (https://bit.ly/3Nh4bDf), iar data limită de transmitere a propunerilor este 28 iunie.

Potrivit anunţului MAT, principalul obiectiv stabilit pentru publicitatea online, realizată de influenceri, se referă la promovarea excursiilor de tip city-break, astfel încât persoanele care accesează reţelele sociale să se transforme, în final, în vizitatori ai ţării noastre. Vor fi valorificate, totodată, evenimentele organizate în România (turismul de distracţie), precum şi experienţele enogastronomice.

Newsweek România a scris acum câteva săptămâni săptămână că ministerul promovează turismul românesc într-o manieră sărăcăcioasă și defectuoasă din punct de vedere tehnic. Ministerul are conturi pe rețelele de socializare. În josul site-ului de prezentare a Ministerului se află un buton de Facebook. El este foarte mic și greu de găsit.

Citește și: Turismul, invizibil în online: 310 urmăritori pe Twitter, 900 pe youtube. Ultima postare, din 2017

Așa cum e și normal, ministerul are conturi pe rețelele de socializare. În josul site-ului de prezentare a Ministerului se află un buton de Facebook. El este foarte mic și greu de găsit. 

Apăsându-l ar trebui să ajungi la Pagina de Facebook a ministerului. Lucru care nu se întâmplă. Apăsând butonul de FB ești direcționat către o pagină care nu mai există.

Citește și: Turismul românesc, de 400 ori mai puțin urmărit ca cel maghiar. Adresa de FB duce la o pagină goală

Ești întâmpinat cu mesajul: „Această pagină nu este disponibilă S-ar putea ca linkul să nu fie valid sau ca Pagina să fi fost ştearsă. Verifică dacă linkul pe care încerci să-l deschizi este corect”.

Citește și: VIDEO Ce vrea să facă un livrator de pizza cu bacșișul primit de la Gigi Becali la Palat

Selecţia urmează să fie derulată în perioada septembrie-octombrie a acestui an şi vizează micro-influenceri (sub 100.000 de urmăritori), macro-influenceri (între 100.000 şi 1 milion de urmăritori) şi mega-influenceri (peste 1 milion de urmăritori).

Propunerile transmise în urma publicării anunţului pe SEAP trebuie să cuprindă informaţii relevante referitoare la derularea strategiei, nominalizări de influenceri atât din România, cât şi din Europa (două pieţe: Marea Britanie şi Germania), pentru fiecare categorie indicată şi al căror profil să se potrivească întregii campanii, precum şi alte date referitoare la criteriile de evaluare şi costuri, conform News.ro.

Citește și: DNA cere ridicarea imunităţii ministrului Chesnoiu. Acuzat că a trucat un concurs de consilieri

Demersul face parte din campania integrată de promovare a destinaţiei turistice România, care va fi derulată în cursul acestui an de MAT, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Naţional, conform planului agreat.

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te