Pagina de Internet te trimite la o pagină de FB care nu mai există
România are un Minister al antreprenoriatului și turismului. Adresa site-ului poate fi găsită la http://turism.gov.ro
Așa cum e și normal, ministerul are conturi pe rețelele de socializare. În josul site-ului de prezentare a Ministerului se află un buton de Facebook. El este foarte mic și greu de găsit (foto jos).
Citește și: FOTO 8.000 de euro a costat standul de la Târgul de Turism unde România s-a promovat cu poze A4
Apăsându-l ar trebui să ajungi la Pagina de Facebook a ministerului. Lucru care nu se întâmplă. Apăsând butonul de FB ești direcționat către o pagină care nu mai există.
Ești întâmpinat cu mesajul: „Această pagină nu este disponibilă S-ar putea ca linkul să nu fie valid sau ca Pagina să fi fost ştearsă. Verifică dacă linkul pe care încerci să-l deschizi este corect”.
Dacă apeși butonul de Instagram apare mesajul: „Ne pare rău, această pagină nu este disponibilă. Este posibil ca linkul pe care l-ai accesat să nu fie valid sau ca pagina să fi fost ştearsă. Mergi înapoi la Instagram”.
Cel mai probabil, trecând prin atâtea transformări (Turismul a fost minister, departament, a fost inclus în diverse structuri guvernamentale), pagina de FB a fost schimbată. Evident, o eroare de comunicare și de promovare. Nu ar trebui să distrugi o comunitate pe FB doar pentru că muți turismul în alte structuri de putere.
Doar căutând pe FB găsești și (noua) pagină de Facebook a Ministerului antreprenoriatului și turismului care este urmărită de un număr infim de persoane: 1.800. Singurul link de pe această pagină de Fb este către pagina de Internet a ministerului (foto jos) aspect important de ținut minte.
Pagina de FB este sărăcăcioasă și cuprinde informații de presă. Există o clarificare legată de modul în care România s-a prezentat la Târgul de turism de la New York.
Maghiarii ne dau clasă
Vecinii maghiari sunt de sute de ori mai atenți la imaginea lor. Agenția maghiară de turism are 48.000 de urmăritori, de 30 de ori mai mulți decât România. (foto jos)
Din prezentarea aflăm că: „Turismul este un sector important din punct de vedere strategic în Ungaria, unul dintre motoarele economiei, furnizând peste 13% din PIB. Asigurarea creșterii sale competitive și durabile și îmbunătățirea poziției sale este în interesul nostru comun. De aceea, în 2016 a fost înființată Agenția Maghiară de Turism, organizația guvernamentală a sectorului turistic. XXI. Cel mai important obiectiv al Agenției moderne, organizată conform nevoilor și așteptărilor secolului XX și construită cu logica pieței, este de a valorifica mai eficient oportunitățile turismului maghiar și de a accelera ritmul dezvoltării acestuia”.
Pagina de FB „WOW Hungary„ este asociată Agenției maghiare de turism după cum se vede din imaginea de mai jos. Ea are 740.000 de urmăritori, de aprope 400 de ori mai mult ca pagina Ministerului Turismului din România. În plus, „WOW Hungary” ne anunță că „ Aceasta este pagina oficială, în limba română, a Agenției de Turism a Ungariei. Aici puteți găsi informații utile, sfaturi, știri, evenimente, fotografii și videoclipuri inspiraționale despre Ungaria ca destinație turistică.”
Năstase și Voiculeț promovează România
În 2018, Ministerul Turismului a realizat un nou clip de promovare a țării. Ateneul Român, Castelul Bran, mocănița sunt printre atracțiile turistice care apar în imagini. Iar ca protagoniști îi regăsim pe fostul tenismen Ilie Năstase și pe naistul Nicolae Voiculeț, anunță TVR
Citește și: VIDEO România, promovată de un naist putinist și un suporter al lui Dan Puric