Pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, în intervalul 15-21 decembrie 2022, un număr de 213 zboruri (aterizări şi decolări) au avut întârzieri mai mari de 60 minute, precizează CNAB.
Motivele invocate de companiile aeriene se referă la rotaţia aeronavelor, lipsa echipajului şi alte cauze de natură tehnică.
Citește și: Nicușor Dan: Continuă lucrările în Parcul Cişmigiu. Proiectul care vizează Podul Mare, executat 80%
Cele mai multe zboruri cu întârzieri de peste o oră s-au înregistrat, în ordine, la companiile aeriene, Wizzair (76), Ryanair (38) şi Tarom (38), restul de 61 de zboruri care au avut întârzieri mai mari de o oră fiind înregistrate de alte companii aeriene care operează pe AIHCB.
Citește și: Cârciuma lui Bobiță și magazinul lui Oaie din „Las Fierbinți”, închise. Care va fi soarta serialului
Precizăm că, în afara zborurilor Blue Air care sunt anulate în perioada 07.09. 2022 – 28.10.2023, nu s-au înregistrat decât 3 anulări de zboruri, mai afirmă Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.
În intervalul analizat, pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, au fost operate 1.988 zboruri, dintre care 1.803 regulate, fiind prelucrat un trafic de 200.231 de pasageri pe fluxurile de plecări, sosiri şi tranzit, scrie News.ro