Ministrul Drulă vrea să plaseze fata unei eminențe cenușii a PSD la conducerea portului Giurgiu

DE Valentin Mirică | Actualizat: 27.01.2021 - 19:00
Catalin Drulă Foto: Facebook

Surse politice susțin că ministrul USR al Transporturilor, Cătălin Drulă, vrea să o pună la conducerea Administrației Porturilor Dunării Fluviale Giurgiu pe fata lui Mihai Ungheanu, o eminență cenușie a regimurilor PSD, până în 2004.

SHARE

Fiica lui Ungheanu, Mihaela Luiza Haschka, a fost plasată de PSD, în iulie 2017, în poziția de vicepreședinte al Consilului de Administrație al Companiei Naționale Administrarea Porturilor Dunării Fluviale Giurgiu (APDF). 

Potrivit CV-ului de pe site, înainte să primească postul, Mihaela Luiza, nu lucrase în domeniul portuar, fiind de profesie economist și lucrând la companii precum Astra, BCR și OMNIASIG. În toate anunțurile de pe site privind ocuparea unor posturi în CA se menționeză drept condiție experiența la o întreprindere profitabilă ”din domeniul de activitate al societății comerciale”.  

Compania îndeplineste funcția de autoritate portuară în cadrul zonei sale de activitate, în limitele terenurilor portuare, limitele radelor portuare si pentru infrastructura de transport naval, stabilite de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, în conditiile legii.

Acum, Mihaela Haschka ar urma să preia conducerea companiei. 

Tatăl ei a fost una dintre eminențele cenușii ale guvernărilor PSD, în perioada lui Ion Iliescu. Între 1992 și 1996 a fost secretar general adjunct al guvernului Văcăroiu, fiind subordonatul direct al lui Viorel Hrebenciuc.

Între 2003 și 2006 a fost secretar general al Camerei Deputaților, când instituția a fost condusă de Valer Dorneanu, Adrian Năstase și Bogdan Olteanu. 

 

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2021 NEWS INTERNATIONAL S.A.