Patrulaterul care se luptă pentru a cumpăra actualul Liberty Galaţi - combinatul siderurgic
Patru investitori de diferite facturi se luptă pentru a cumpăra actualul combinat siderurgic Liberty Galaţi, aflat în colaps.
Patru investitori de diferite facturi se luptă pentru a cumpăra actualul combinat siderurgic Liberty Galaţi, aflat în colaps.
România termină banii de autostrăzi în septembrie, a ajuns la fundul sacului bugetului 2025 aprobat în februarie. Și, prevententiv, deși sunt plătite la zi, firmele lui Umbrărescu, „Regele asfaltului”, abandonează șantierele de pe Autostrada Moldovei și Autostrada București.
Autostrada Moldovei „zboară” spectaculos peste Râul Buzău la Vadu Pașii. Imagini filmate cu drona arată că structura pe piloni înalți din beton e în stadiu avansat.
Șoferii pot „zbura” pe autostradă de la Buzău la Focșani, începând din 20 decembrie 2024. Ultimul lot aflat în lucru este dat în trafic, chiar dacă mai sunt o serie de lucrări de efectuat, iar 25 km de asfalt au fost turnați în grabă, pe vreme neprielnică.
Ultimii 32 km ai Autostrăzii Ford trebuiau să fie gata în august. Dar CNAIR arată că firmele lui Umbrărescu abia au ajuns la 70% cu lucrările pe Lotului 4, Colonești - Oarja, al Drumului Expres Craiova - Pitești (DEx12).
Recent, ministrul Transporturilor a anunțat că 4 loturi de pe Autostrada Moldovei, între Buzău și Focșani, urmează să fie inaugurate în octombrie și noiembrie. Specialiștii în infrastructură spun însă că firmele lui Umbrărescu vor termina „în termen” doar cu ajutorul CNAIR.
Ultimul ciot de 32 km al Autostrăzii Ford ar trebui să fie gata în august 2024, conform contractului. UMB a reluat lucrul, după ce imagini filmate în februarie arătau șantierul pustiu, dar a ajuns cu lucrările abia la 48%, potrivit CNAIR.
România pierde prima bucată de autostradă cu bani din PNRR pe mâna UMB. „Ciotul” A1 Margina-Holdea nu va fi gata în termenul contractual. „Povestea” lui are peste 10 ani, dar nici autorizația de construire nu a fost emisă încă.