România termină banii de autostrăzi în septembrie, a ajuns la fundul sacului bugetului 2025 aprobat în februarie. Și, prevententiv, deși sunt plătite la zi, firmele lui Umbrărescu, „Regele asfaltului”, abandonează șantierele de pe Autostrada Moldovei și Autostrada București.
Pe două cioturi importante ale Autostrăzii A0 Nord, DN3 (Pantelimon) - DN2 (Afumați) și A2 (Cernica) și DN3 (Pantelimon), lucrările avansează, dar chinezii se mișcă în „ritm estival”, iar bucata făcută de firmele lui Umbrărescu riscă să devină muzeu.
Avansul lucrărilor pe Autostrada Unirii e în pericol. UMB, cel mai mare constructor de infrastructură rutieră din România, deținut de „Regele asfaltului” Dorinel Umbrărescu, cere rezilierea a 2 contracte abia câștigate, de 1.200.000.000 €. Motivul? Nu vrea să achite garanția.
12 sau 27 de noi km din Autostrada Transilvania, în 2025? CNAIR se luptă cu hârtiile, cu birocrația, iar contructorul UMB stă, e aproape inexistent pe șantierul dintre Poarta Sălajului și Topa Mică.
Autostrada Moldovei „zboară” spectaculos peste Râul Buzău la Vadu Pașii. Imagini filmate cu drona arată că structura pe piloni înalți din beton e în stadiu avansat.