Pe două cioturi importante ale Autostrăzii A0 Nord, DN3 (Pantelimon) - DN2 (Afumați) și A2 (Cernica) și DN3 (Pantelimon), lucrările avansează, dar chinezii se mișcă în „ritm estival”, iar bucata făcută de firmele lui Umbrărescu riscă să devină muzeu.
Avansul lucrărilor pe Autostrada Unirii e în pericol. UMB, cel mai mare constructor de infrastructură rutieră din România, deținut de „Regele asfaltului” Dorinel Umbrărescu, cere rezilierea a 2 contracte abia câștigate, de 1.200.000.000 €. Motivul? Nu vrea să achite garanția.
12 sau 27 de noi km din Autostrada Transilvania, în 2025? CNAIR se luptă cu hârtiile, cu birocrația, iar contructorul UMB stă, e aproape inexistent pe șantierul dintre Poarta Sălajului și Topa Mică.
Autostrada Moldovei „zboară” spectaculos peste Râul Buzău la Vadu Pașii. Imagini filmate cu drona arată că structura pe piloni înalți din beton e în stadiu avansat.
Șoferii pot „zbura” pe autostradă de la Buzău la Focșani, începând din 20 decembrie 2024. Ultimul lot aflat în lucru este dat în trafic, chiar dacă mai sunt o serie de lucrări de efectuat, iar 25 km de asfalt au fost turnați în grabă, pe vreme neprielnică.