România a scos din PNRR 250 de kilometri de autostradă pentru că lucrările nu pot fi terminate în termenii planului. Doar pentru Autostrada Transilvania, statul ar putea scoate 1.300.000.000 lei din „buzunar”, estimează specialiștii.
România a scos din PNRR 250 de kilometri de autostradă pentru că lucrările nu pot fi terminate în termenii planului. Doar pentru Autostrada Transilvania, statul ar putea scoate 1.300.000.000 lei din „buzunar”, estimează specialiștii.
Autostrada Transilvania este abandonată de UMB, cu complicitatea CNAIR, care nu și-a făcut treaba, pe o porțiune de peste 40 km, antreprenorul întinzându-se pe prea multe șantiere și concentrâdu-se puternic acum pe A7 Buzău-Focșani.
Segmentul de 42 de kilometri al Autostrăzii Transilvania situat între Nădășelu și Poarta Sălajului este primul proiect de autostradă din România finanțat prin PNRR care se află în execuție.
Pe bucata de Autostradă dintre Nădășelu și Zimbor se lucrează în ritm alert la puțin timp după deschiderea șantierului.
Au aparut noi probleme pe Autostrada Transilvania, în județul Cluj, din cauza unor noi alunecari de teren. Este vorba despre lotul dintre Nădășelu și Gilau, pe care șoferii îl cunosc drept “Autostrada Muzeu”.
CNAIR a anunțat că 30 de kilometri din Autostrada Transailvania, de la Nădășelu la Zimbor, au fost contractați cu firma românească Spedition UMB, ca lider de asociere.