Mazda a prezentat la Salonul Mobilității de la Tokyo 2025 un coupe în patru uși și cu patru locuri cu un design și un sistem de propulsie plug-in hybrid, „electric-rotativ”, care poate oferi o autonomie de până la 800 de kilometri, șocante.
Mazda a prezentat la Salonul Mobilității de la Tokyo 2025 un coupe în patru uși și cu patru locuri cu un design și un sistem de propulsie plug-in hybrid, „electric-rotativ”, care poate oferi o autonomie de până la 800 de kilometri, șocante.
În fiecare an, studiul auto realizat de American Customer Satisfaction Index arată cât de mulțumiți sunt șoferii din SUA de mașinile lor. Ediția 2025 a ACSI este condusă de Subaru la categoria „Mass-market” și de Lexus la categoria „Luxury”.
VW, Stellantis, Renault și alți 12 constructori auto au primit o amendă uriașă, de 458.000.000 €, de la Comisia Europeană pentru formarea unui cartel. Mai mult, înțelegerile de tip mafiot s-au făcut sub coordonarea ACEA. Deși implicat, însă, Mercedes a scăpat „miraculos”.
Și cel mai conservator constructor auto, Mazda, face pasul electric. Dacă până acum japonezii s-au ținut tare, eficientizând la maximum motoarele termice și lansând doar o electrică de palmares, MX-30, astăzi au prezentat la Salonul Auto de la Bruxelles „limuzina” Mazda6e.
Ayențe ȘOFERI! Care sunt cele 10 mașini care se strică cel mai greu ? Pe ce loc se află Dacia? aflăm dintr-o analiză imparțială realizată de Inteligența Artificială.
În ultimii ani, contructorul nipon Mazda a fost singurul care nu s-a lăsat dus de valul micșorării motoarelor, pariind pe eficientizarea la maximum a propulsoarelor pe benzină cu cilindree generoasă, alături de un design emoționant. Și, a cam câștigat.
Dodge și Kia s-au clasat pe primul loc în topul ”J.D. Power U.S. Initial Quality Study” (IQS) 2020, cu doar 136 de probleme raportate la 100 de automobile în primele 90 de zile de la cumpărare. Evaluată în premieră, dar în afara studiului, Tesla a înregistrat un scor foarte slab.
Coronavirusul a lovit în plin piața auto. Înmatriculările Dacia în Europa (UE, Marea Britanie şi EFTA) au scăzut cu 62,1% în martie, iar cota de piaţă a producătorului s-a redus la 2,6%, de la 3,3% în perioada similară din 2019.