La peste 20 de ani de la începerea lucrărilor, Autostrada Transilvania nu e gata. Se circulă doar pe circa 135 km din totalul de 275 km. Dar există și vești bune. Pe ciotul de 26 km început de Bechtel în 2004 au depășit 60%.
La peste 20 de ani de la începerea lucrărilor, Autostrada Transilvania nu e gata. Se circulă doar pe circa 135 km din totalul de 275 km. Dar există și vești bune. Pe ciotul de 26 km început de Bechtel în 2004 au depășit 60%.
La peste 20 de ani de la începerea lucrărilor, Autostrada Transilvania nu e gata. Se circulă doar pe circa 135 km din totalul de 275 km. Dar există și vești bune. Ciotul de 26 km început de Bechtel în 2004 este acum un pic avansat față de ultimul grafic.
În România se poate spune că avem o „autostradă blestemată”. La 20 de ani de la prima lopată, nu e gata. Și mai durează câțiva ani.
Cei 140 de kilometri fantomă de pe Autostrada Transilvania, care a fost promisă din 2003 că va lega Bucureștiul de Ungaria prin Vama Borș și ar fi trebuit să fie gata în 2012, izolează rutier centrul României. Și nici nu sunt vreo prioritate, după masterplanul lui Ponta din 2015.
Pe sute de kilometri din Autostrada Transilvania nu se lucrează, deși contractul a fost semnat în urmă cu 16 ani. Pe alți zeci de kilometri, șantierul a fost abandonat.
Autostrada care ar trebui să lege Brașov de Oradea (Borș) bate record după record în materie de întârzieri. Lucrăile încep timid pe câte un ciot de autostrada, deși întregul proiect de infrastructură trebuia terminat în 2013.
Zeci de documente secrete din sediul Agenției Naționale pentru Resurse Minerale au fost furate, dezvăluia Newsweek România în ediția sa din 21 iunie.
Documentul nu a fost găsit nici până azi, iar dosarul penal al dispariției a fost clasat.