Primăria Sector 3, interacțiune cu cetățenii numai online. Semnătura electronică de 32€, obligatorie

DE Mona Lazăr | Actualizat: 28.06.2025 - 14:08
Primăria Sector 3, interacțiune cu cetățenii numai online. Semnătura electronică de 32€, obligatoriee - Foto: Freepik
Primăria Sector 3, interacțiune cu cetățenii numai online. Semnătura electronică de 32€, obligatoriee - Foto: Freepik

Cetățenii se vor putea adresa Primăriei Sectorului 3 exclusiv online, de luni, a anunțat intituția. Este necesar un cont pe site, dar și deținerea unei semnături electronice. Problema este că aceasta din urmă costă cotravaloarea a 32 de euro, conform digisign.ro.

SHARE

„Primăria Sectorului 3 îi informează pe cetățeni că începând de luni, 30 iunie, interacțiunea cu publicul se va desfășura exclusiv online.

Astfel, instituția face încă un pas spre digitalizarea activității, prin transferarea în online a operațiunilor de registratură.

Fără a mai fi nevoie să facă drumuri până la sediul primăriei, cetățenii vor putea accesa direct, de la distanță, portalul de Servicii electronice, precum și aplicația „Primăria Sectorului 3”, puse la dispoziție pentru depunerea/obținerea documentelor, respectiv pentru transmiterea sesizărilor.

Primăria Sector 3, interacțiune cu cetățenii numai online. Semnătura electronică de 32€, obligatorie

Prin portalul de servicii electronice, Primăria Sectorului 3 asigură accesul online la servicii publice și fluxuri de lucru digitalizate din cadrul instituției.

Acesta reprezintă o variantă alternativă de furnizare a serviciilor, care să nu mai necesite prezența la ghișee a solicitanților, și se adresează cetățenilor, persoanelor juridice, oferind posibilitatea accesării unor servicii sub format electronic, prin depunerea de acte necesare și eliberarea de documente în format electronic, programări/rezervări online.

Citește și: Pensionarii primesc 50 lei la pensie pentru plata facturilor. Cum intră în posesia lor? 3 metode

Serviciile electronice pot fi accesate pe prima pagină a site-ului instituției, www.primarie3.ro.

Pentru a utiliza Serviciile Electronice sunt necesare crearea unui cont pe site și deținerea unei semnături electronice.

Citește și: Factura la curent mușcă din pensie și salariu! Facturile, de 3 ori mai mari. Ce ajutoare se dau?

Dintre categoriile de servicii disponibile prin intermediul portalului amintim: activități comerciale, urbanism, utilități publice, taxe și impozite.

Pentru a avea acces la toate funcționalitățile aplicației, cetățenii pot utiliza contul pe care îl dețin pe portalul de servicii electronice (https://www.primarie3.ro).

În cazul în care utilizatorul nu deține încă un astfel de cont, îl poate crea direct din noua versiune a aplicației sau din portal.

Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei.

Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web”, arată Primăria Sectorului 3 într-o postare.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te