TVR a ținut la sertar un material puternic, ajuns apoi la Antena 3 (Pagina de Media)

DE Adelina Sahlean | Actualizat: 23.10.2019 - 13:06

Jurnaliștii TVR, trimiși la Haga pe banii televiziunii publice, a filmat un material cu Majestatea Sa, Principesa Margareta a României, care a ajuns să fie difuzat de Antena 3.

SHARE

Pe 9 octombrie echipa TVR a filmat discursul Majestății Sale, Principesa Margareta, ținut la Haga, însă materialul a fost ținut la sertar de TVR, câteva zile. Deși discursul (pe care presa l-a primit, transcris, de la Casa Regală) a stârnit reacții, TVR nu s-a folosit de imaginile pe care le avea. Singurele disponibile. Nu a dat nimic pe post câteva zile.

Câteva zile mai târizu, pe 14 octombrie, jurnalistii Antena 3 au aflat că TVR ar putea avea imagini. Au simțit potențialul subiectului ignorat de postul public. Au cerut, colegial, discursul de la TVR, l-au obținut și l-au dat pe post. Au marcat, pe ecran, că sursa imaginilor este TVR.

În primele ore ale zilei de 15 octombrie, abia dupa ce Antena 3 a dat imaginile, și după ce reporterul TVR care le-a realizat a sesizat situația, a difuzat și TVR o știre scurtă. La câteva zile după ce le primise de la propriul corespondent, trimis la Haga pe bani publici.

Întregul material poate fi citit pe site-ul paginademedia.ro

 

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2020 NEWS INTERNATIONAL S.A.