O româncă ajunge în SUA fără să știe engleza. Acum are 600.000.000$ și le tratează pe Obama și Oprah

DE Alex Darvari | Actualizat: 31.01.2023 - 19:36
Anastasia Soare și ANdreea Raicu - Foto: andreearaicu.ro
Anastasia Soare (stânga) - Foto: Facebook
Anastasia Soare - Foto: Facebook

Cea mai de succes româncă din SUA, din punct de vedere financiar, a ajuns la o avere colosală cu un mic salon de frumusețe. Celebrități îi calcă, azi, pragul.

SHARE

Când singurul loc de muncă disponibil unde nu aveai nevoie să vorbești engleza bine era într-un salon de frumusețe, imigrantul român Anastasia Soare a decis să accepte să lucreze acolo. Ea a devenit, în cele din urmă antreprenor și a lansat un salon de înfrumusețare care îi poartă numele. Acolo și-a dezvoltat o clientelă distinsă prin modelarea sprâncenelor.

Două decenii și jumătate mai târziu, salonul Anastasia Beverly Hills rămâne extrem de cunoscut.  Dar numele său a devenit mai sinonim cu brandul de cosmetice Anastasia Soare. Potrivit unui raport Forbes din iunie 2022, afacerile Anastasiei Soare i-au adus o avere netă de 660 de milioane de dolari și titlul de a 38-a cea mai bogată femeie din America care a reușit prin forțele proprii.

În 2019, ea a fost pe lista miliardarilor Forbes când a vândut un pachet minoritar al mărcii sale de cosmetice către TPG Capital, la o evaluare de 3 miliarde de dolari.

Soare le-a machiat pe Jennifer Lopez, Jennifer Coolidge, Kim Kardashian, Oprah Winfrey și Michelle Obama, printre altele. Este urmărită de peste 20,3 milioane de urmăritori pe Instagram, Twitter și TikTok.

Soare a spus că a început să lucreze sprâncene, la început, ca o curiozitate. „Aveam un profesor care ne spunea că întotdeauna dacă vrei să desenezi un portret și vrei să dai emoție, lucrezi la sprâncene”, a spus ea pentru Glossy . „Puteți face o persoană să pară surprinsă sau tristă sau fericită, sau foarte sofisticată și elegantă, modelând corect sprâncenele.”

Observând o greșeală când a fost pensată, a decis să o îndrepte singură. Acesta a fost primul pas spre succes.

Până în 1994, munca lui Soare era „cel mai bine păstrat secret de la Hollywood”, a spus ea. Celebrități, publiciști și artiști de machiaj s-au înghesuit să îi treacă pragul. „Artiștii de machiaj și-au dat seama că, dacă ne trimit clienți să își facă sprâncenele la noi, aspectul lor final era mult mai bun.”

Soare atribuie o mare parte din succesul ei produselor și conceptelor originale ale mărcii sale. Experimentarea cu aloe vera, fardul de pleoape sunt doar câteva produse.

Întregul ei portofoliu, cu excepția truselor, include 14 produse pentru sprâncene, 29 de produse de colorat, trei produse de îngrijire a pielii, cinci instrumente de înfrumusețare și 28 de perii.

Citește și: Cea mai lungă linie submarină electrică din lume va fi în Marea Neagră, între România și Georgia

„Ascultă întotdeauna clientul”, a spus ea. „Asta este ceea ce ne-a făcut să avem atâta succes pe rețelele sociale. Citim comentariile, punem întrebări. Ei știu ce le place. Chiar dacă nu sunt pricepuți la machiaj, vor ști în continuare care [din opțiunile lor oferă] cea mai bună calitate și cea mai bună performanță.”

Anastasia a creditat-o pe fiica ei, cu rolul de președinte al ABH. Claudia Soare trebuie să găsească oportunități de extindere a afacerii

„Ne place să inovăm, după cum știți. Probabil că lucrăm la 50 de produse în orice moment”, a spus Anastasia Soare. „Dar este nevoie de foarte mult timp pentru a pune un produs pe rafturi.”

Citește și: FOTO Mămică, tratată cu marmeladă și brânză topită după naștere. Cum e normalitatea în Germania

În timp ce se gândește la trecut și se uită la ceea ce urmează, ea a spus că oiricine îi poate călca pe urme. „Visul american este încă viu, pentru că America are atât de multe oportunități”, a spus ea. „Un imigrant poate vedea asta mult mai bine decât o persoană care s-a născut aici. Văd oportunități tot timpul și sunt încântat de viitor.”

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te