Clotilde Armand: Aproape 300.000 de euro, promovare electorală pentru fostul primar PSD Tudorache

DE Mircea Marian | Actualizat: 08.11.2020 - 19:56

Noul primar al Sectorului 1, Clotilde Armand, a reușit să intre în sediul Companiei de Investiții şi Dezvoltare în Sănătate a acestui sector și a aflat cât a plătit pentru „spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu există difuzat la televiziuni”.

SHARE

Astfel, banii distribuiți de această companie a Sectorului 1 au ajuns la: 

- B1 TV: 100.050 Euro pentru 667 spoturi

- Luju.ro: 50.000 Euro

- Luis Lazaurs Live: 30.000 Euro

- Romania TV: 69.000 pentru 75 spoturi

- Digi 24: 69.000 pentru 75 spoturi

„Am revenit la Companiei de Investiții şi Dezvoltare în Sănătate şi Domenii de Interes Public - Privat Sector 1 S.A și am reușit să intru în birourile Companiei unde în urmă cu câteva zile n-am găsit pe nimeni din cei 40 de angajați.

Despre activitatea acestei companii nu știe nimeni nimic de mai bine de doi ani. Am discutat cu conducerea și am aflat cu ce s-a ocupat. De exemplu, am aflat cât a plătit pentru spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu există difuzat la televiziuni; ce buget are compania; ce investiții au făcut în ultimii 2 ani etc”, a scris Clotilde Armand pe Facebook. 
Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te