Alcoolul poate declanșa căi biologice care îi determină pe oameni să consume în exces alimente ultra-procesate și sărate, contribuind potențial la un aport energetic excesiv și la creșterea în greutate, arată un studiu australian.
Alcoolul poate declanșa căi biologice care îi determină pe oameni să consume în exces alimente ultra-procesate și sărate, contribuind potențial la un aport energetic excesiv și la creșterea în greutate, arată un studiu australian.
Românii care consumă produse din tutun și nicotină se bazează în primul rând pe informația științifică atunci când își formează opinii despre riscurile asociate fumatului.
Persoanele căsătorite dezvoltă cancer mai rar decât cele care nu s-au căsătorit niciodată. Diferența poate ajunge până la 83%, potrivit celui mai amplu studiu făcut vreodată pe această temă, publicat în revista „Cancer Research Communications".
Micul dejun poate aduce multă energie pe timpul zilei. Sunt însă oameni care consumă cel mult o cafea dimineața. Cercetătorii au venit cu noi explicații referitoare la prima masă a zilei.
Un nou studiu infirmă teoria lui Donald Trump despre legătura dintre paracetamol și autism. Nu s-a demonstrat că administrarea medicamentului în timpul sarcinii crește riscul de a dezvolta autism, ADHD sau retard mintal.
Datele celui mai recent studiu global realizat de Ipsos arată că 8 din 10 români spun că 2025 a fost un an prost, iar 63% cred că 2026 va fi, probabil, și mai rău, România riscând să intre în recesiune.
Colesterolul și tensiunea arterială nu sunt singurii factori importanți: un nou studiu arată că tratarea prediabetului este, de asemenea, crucială pentru sănătatea inimii.
Chirurgia pulmonară majoră necesită atenție specială la anestezie și ventilație pentru a menține respirația pacientului. Un studiu internațional de amploare oferă medicilor repere clare pentru strategiile optime de ventilație.