Un camion de transport automobile românesc a fost imobilizat de poliție în Germania. În urma unui control de rutină, inspectorul tehnic a identificat 18 defecțiuni grave și cu risc pentru siguranță doar la capul tractor.
Un camion de transport automobile românesc a fost imobilizat de poliție în Germania. În urma unui control de rutină, inspectorul tehnic a identificat 18 defecțiuni grave și cu risc pentru siguranță doar la capul tractor.
Șoferii vitezomani recidiviști ar urma să fie obligați prin lege să-și pună pe mașini limitatoare de viteză prin GPS, potrivit unei propuneri a autorităților din New York.
Comisia Europeană a decis să declanșeze procedura de infringement la adresa României pentru neîndeplinirea obligațiilor în ceea ce privește siguranţa infrastructurii rutiere. O măsură similară de fost lansată și adresa Franței.
Mașinile noi înmatriculate în UE vor trebui să fie dotate obligatoriu cu un nou sistem de siguranță, denumit NG eCall. Acesta va înlocui sistemul eCall, obligatoriu din 2018, care, treptat, nu va mai funcționa din cauza tehnologie învechite.
Majoritatea mașinilor noi, dar și unele mai vechi, au un buton ascuns ce poate face diferența dintre viață și moarte, în cazul unui accident. Dar, puțini șoferi știu unde e.
„Manevra olandeză”: Nu mulți șoferi și pasageri știu să deschidă portiera mașinii în siguranță. Fac o mișcare greșită care îi împiedică să vadă bine dacă din spate vine vreun biciclist, trotinetist, motociclist ori alt autovehicul.
Veste proastă, pentru șoferi! Un nou tip de aparat radar, Invictus, dotat cu inteligență artificială (AI), este capabil să detecteze și să trimită amenzi pentru infracțiuni multiple, precum depășirea vitezei, vorbitul la telefon la volan, nepurtarea centurii și noxe.
Un nou semn de circulație vital pentru șoferi ar putea apărea în România. Legislația rutieră este în continuă schimbare din nevoia de a se adapta noilor realități din trafic. Astfel, pe străzile din Europa apar constant semne noi de circulație, iar șoferii trebuie să le cunoască