„Revoluția“ electrică a fost și este cumpărată la un preț mare. De la industrie cu investiții enorme, de la state cu subvenții și de la clienți cu prețuri mari.
Șeful BMW a afirmat că, în contextul electrificării autovehiculelor, „Nu va mai exista mașină europeană fără componente din China” și că impunerea de eventuale taxe de import de către UE ar pune în pericol industria auto din Europa.
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile a reacționat imediat la propunerile Comisiei Europene privind noile normele de poluare Euro 7, afirmând că sunt nerealiste și cu beneficii limitate pentru mediu, iar prețurile autovehiculelor vor crește considerabil.
În cadrul conferinţei anuale de presă, BMW Group a anunțat că pe 1 iunie începe construcţia fabricii de la Debrecen, Ungaria, un oraș bine conectat din punct de vedere al infrastructurii și al furnizorilor, situat la circa 30 de kilometri de granița cu România.
Asociația constructorilor europeni de automobile (ACEA) trage, în premieră, semnalul de alarmă, atenționându-i pe politicienii UE că noile obiective de reducere a emisiilor de CO2 fiind nerealiste.