IndiGo, cea mai mare companie aeriană din India, intră în haos, anulând peste 1.000 de zboruri
IndiGo, care este cea mai mare companie aeriană din India, intră în haos. Rezultatul este că a anulează peste 1.000 de zboruri. Pasagerii rămân blocaţi în aeroporturi.
IndiGo, ce controlează aproape două treimi din piața internă, a dat vina pe vreme, pe sistemele tehnologice și pe regulile privind odihna membrilor echipajului, pentru perturbările actuale.
Piloții au spus totuşi că firma în realitate face economii. Traficul aerian din India a fost deturnat vineri, după ce IndiGo, principalul transportator aerian al țării, a anulat peste 1.000 de zboruri.
Adică peste jumătate dintre plecările programate. Pasagerii au rămas blocați pe aeroporturile din toată țara, incapabili să zboare la destinaţii și neînțelegând cine sau ce a fost de vină.
IndiGo, cea mai mare companie aeriană din India, intră în haos
Începând de marți, IndiGo a început să anuleze zborurile, într-un ritm neobișnuit, invocând lipsa membrilor echipajului.
Apoi, vineri, la prânz, a anulat toate plecările de pe aeroportul din New Delhi, cel mai aglomerat din India.
Într-o declarație video, Pieter Elbers, directorul executiv al IndiGo, a declarat că o repornire a sistemelor și orarelor sale a dus la creșterea numărului de anulări de vineri.
Citeşte şi: Tragedia zborului Air India 787. Greșeala fatală care a dus la moartea violentă a 260 de pasageri
Aceasta a fost necesară pentru a readuce compania aeriană pe drumul cel bun, începând din acest weekend.
IndiGo deține o poziție incontestabilă, ca fiind cea mai mare companie aeriană din India. Operează aproximativ 2.300 de zboruri pe zi, acumulând aproximativ 118 milioane de pasageri, anul trecut.
Vineri, pasagerii care ar fi vrut să plece acasă au postat imagini cu mulțimi care scandau „IndiGo! Rușine, rușine!” pe aeroporturi, conform The New York Times.
Citeşte şi: VIDEO Ancheta tragediei aviatice din 12 iunie: Alimentarea cu benzină, oprită. Ce au vorbit piloții?
Munți de bagaje nerevendicate au fost fotografiați în jurul aeroporturilor care deservesc New Delhi și alte orașe mari.
Aveen Balakrishnan, manager de dezvoltare a afacerilor, aștepta pe aeroportul din Ahmedabad, în vestul Indiei, timp de aproximativ 20 de ore.
Totul, după ce zborul său programat spre casă, la Bengaluru, în sud, a fost întârziat. El a spus că s-a gândit să rezerve la un concurent, Akasa Air.
Dar a menționat că acest lucru l-ar fi costat mai mult decât un zbor internațional. „N-are nici o valoare timpul nostru?”, a spus el.
„Fiecare oră pe care o aștept aici este o oră de suferință.” Balakrishnan a fost în cele din urmă urcat în avion, dar încă aștepta pe pistă, două ore mai târziu, a menționat clientul IndiGo, într-un mesaj-text.