Grupul Stellantis demarează un recall masiv, pentru peste 300.000 de modele Jeep hybrid. Bateria de înaltă tensiune riscă să ia foc, iar până la prezentarea în service șoferii sunt sfătuiți să nu parcheze mașinile în interior sau lângă clădiri.
                Grupul Stellantis demarează un recall masiv, pentru peste 300.000 de modele Jeep hybrid. Bateria de înaltă tensiune riscă să ia foc, iar până la prezentarea în service șoferii sunt sfătuiți să nu parcheze mașinile în interior sau lângă clădiri.
                Producătorul a promis o autonomie garantată de 280 km cu un plin de baterie, dar iarna poștașii pot merge doar circa 110 km. Prin urmare, PostNord, poșta din Suedia, a anunțat că renunță la flota de 400 de mașini electrice și se întoarce la diesel.
                O companie americană promite o adevărată „revoluție” în lumea mașinilor electrice. A inventat o baterie pe bază de siliciu despre care spune că ține până la 1.000.000 km.
                Ferrari se pregătește să intre pe piața mașinilor electrice și a dezvăluit primele detalii ale platformei „Elettrica” ce va sta sub caroseria primului său model cu încărcare la priză: 1.000 de cai putere, dezvoltați de 4 motoare electrice, alimentate de o baterie de 122 kWh.
                Mașina te poate lăsa în drum oricând, din cauza unor piese „invizibile” ce se pot strica fără avertisment. Totuși, specialiștii spun că eventualele probleme pot fi evitate, dacă șoferul știe să fie atent și să identifice anumite semne.
                O premieră „înspăimântătoare” aduce scenariile din filmele SF aproape de realitate. Un robot umanoid a reușit să-și schimbe singur bateria pentru a munci non-stop, 24/7.
                „Contorul” indică 1 kW, în bateria mașinii electrice ajung și 0,7 kW. Un test realizat de ADAC, cea mai importantă asociație auto profesională din Europa, arată cine „fură” curent la priză, care sunt pierderile la încărcare în funcție de tipul sursei, AC sau DC.
                Rămâi în „pana prostului” cu mașina electrică, adică fără curent în baterie undeva în mijlocul câmpului, de exemplu, departe de orice fel de priză? „Salvarea” poate fi un generator de curent, dar specialiștii au câteva recomandări în acest caz. Altfel, soluția e platforma.