Ți-ai lua acum un Aro 240 nou, cu motor de Câmpulung sau Brașov? Există, chiar dacă modelul are aproape 50 de ani vechime, și prețul e accesibil. Iar dacă înmatriculezi mașina ca vehicul istoric, nu plătești impozit și RCA-ul e în jur de 300 de lei pe an.
Cinci membri ai Asociaţiei NapocAro au pornit, sâmbătă, într-o expediţie de aproximativ 9.000 de kilometri, cu trei autovehicule Aro, până la Capul Nord (Nordkapp), în Norvegia, considerat cel mai nordic punct al Europei.
Românii n-au gustat modelul decapotabil Aro 10 Spartana, un fel de buggy, cu portiere scurte, fără geam și parbriz rabatabil, produs la Câmpulung începând din 1996, dar asamblat și în Italia, de Atessa. Dar, la Paris, de exemplu, un exemplar a fost surprins recent pe străzi.
Noul Duster este cea mai scumpă Dacia din istorie, dar și cel mai ieftin SUV hybrid de pe piață. Diesel nu mai există în ofertă. Dacă prețul de bază al Duster III pornește în 2024 de la 18.800 €, TVA inclusă, în 2010, cel mai ieftin Duster I costa 10.500 €, cu TVA.
Lada Niva, ultima mașină comunistă, care se fabrică de peste 45 de ani în Rusia, nu se predă. În lipsa pieselor și a tehnologiei, după declanșarea războiului în Ucraina, off-roader-ul a revenit la un motor Euro 2, de la Euro 6d-Temp, iar acum a „evoluat” la Euro 5.