Opel se reinventează odată cu a doua generație Mokka: Un nou logo, un nou font

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 16.07.2020 - 11:39

În contextul dinamicii accelerate a pieței auto, Opel se reinventează. A început cu primul Corsa 100% electric, Corsa-e, și prima dubă 100% electrică, Vivaro-e, și continuă cu a doua generație a SUV-ului sub-compact Mokka, un nou logo, un nou font și un cockpit complet digital.

SHARE

Pentru cea de-a doua generație, numele lui Mokka este, din nou, pur și simplu Mokka, la fel ca la debutul primului model în 2012. Iar emblema „Mokka” a fost reproiectată, cu un nou font special, și este acum poziționată central pe hayon, sub ”fulgerul” Opel.

Legendarul logo al mărcii a fost, de asemenea, reproiectat și, începând cu noul Opel Mokka, va fi prezent pe toate modelele viitoare ale producătorului auto german.

„Cercul logo-ului este acum mai subțire, mai precis, distinctiv. Acest lucru accentuează și mai mult <<fulgerul>> Opel (...) Toate detaliile sunt foarte ascuțite. Literele <<Opel>> sunt integrate în partea inferioară a cercului, ca o gravură fină. Aceasta arată o precizie germană pură. Am integrat proeminent logo-ul în Vizor și în partea din spate, l-am poziționat central față de numele modelului”, a explicat vicepreședintele de design al Opel, Mark Adams.

Fulgerul încadrat de cerc a decorat toate modelele Opel începând din 1963. În 1970, au fost stabilite liniile principale de design. Design-ul logo-ului Opel a fost revizuit pentru prima dată în 1987. Și, în noul mileniu, au urmat noi modernizări, în urma cărora ”fulgerul” a luat o formă tridimensională, iar logo-ul companiei a fost poziționat mai aproape de emblema fiecărui model. Din 2016, modelele Opel au avut un logo sculptat cu precizie în crom. Iar din vara lui 2017, logo-ul a fost proiectat într-o formă plană, modernă.

Noul Mokka este primul model care prezintă noul design frontal, inconfundabil al mărcii Opel: Opel Vizor. Extinzându-se pe întreaga parte din față a vehiculului, mai jos de capotă, Opel Vizor este un modul elegant care încorporează caracteristici ale mărcii, cum ar fi farurile IntelliLux LED matrix, de ultimă generație, și semnătura tipică a luminilor de zi LED și are în centrul său legendarul Opel Blitz. Opel Vizor va fi prezent pe toate modelele viitoare ale mărcii.

Noua filosofie continuă în interior, unde găsim Opel Pure Panel, care urmează aceleași principii de design ca și Opel Vizor. Două ecrane cu dimensiuni de până la 10 inch și, respectiv 12 inch îi întâmpină pe ocupanți. Ecranul central este înclinat în mod deliberat către șofer și aerisirile sunt împinse în fundal pentru o focalizare optimă.

Pure Panel oferă cele mai noi tehnologii și cele mai importante informații pentru șofer, în timp ce toți stimulii vizibili, deranjanți au fost eliminati. De asemenea, designul consolei centrale a fost “curățat” în mod impresionant: niciun element proeminent nu perturbează puritatea designului său. Toate comenzile și modulele sunt integrate în mod elegant.

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2020 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Aici puteti modifica setarile de Cookie -