Mamaia, cea mai scumpă stațiune de pe Litoral, are logo nou, ales prin concurs. Logo-ul și sloganul comandate în 2023 de Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța pentru 80.000 de lei, fără TVA, au fost aruncate, în urma unui scandal.
Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 euro, conform autorităților. Imaginea ar fi luată de pe internet de fapt:„ Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii”.
Jurnalistul Charlie Ottley, care este îndrăgostit de România, propune crearea unui nou brand pentru țară, folosind unul dintre elementele reprezentative pentru țara noastră. El a creat chiar și un logo în mod gratuit, în timp ce Udrea cheltuia 900.000 de euro pentru o frunză.
Logo-ul oficial pentru încoronarea regelui Charles III a fost dezvăluit de Palatul Buckingham. Acesta a fost creat de Jony Ive, designerul iPhone.
Protestatari la Art Gallery of Western Australia din Perth au pictat, joi dimineaţă, logo-ul companiei de petrol şi gaze Woodside pe un tablou apreciat de Frederick McCubbin.