Mercedes recheamă 292.000 de vehicule în SUA. Proprietarii, sfătuiți să nu se mai urce la volan

DE Răzvan Nicolae | Actualizat: 14.05.2022 - 08:53
Mercedes recheamă 292.000 de vehicule în SUA. Proprietarii, sfătuiți să nu se mai urce la volan. / Foto: benzworld.org
Mercedes recheamă 292.000 de vehicule în SUA. Proprietarii, sfătuiți să nu se mai urce la volan. / Foto: benzworld.org

Divizia din Statele Unite a Mercedes-Benz recheamă 292.000 de vehicule ML, GL şi R-Class, fabricate între 2006 şi 2012, din cauza unor probleme la sistemul de frânare, îndemnând proprietarii să înceteze imediat să le mai conducă, transmite Reuters.

SHARE

Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a declarat că producătorul german de automobile a emis o rechemare voluntară, avertizând proprietarii vehiculelor să nu le mai conducă, din cauza servofrânelor care ar putea fi corodate, ceea ce le-ar putea afecta grav capacitatea de frânare, crescând riscul unui accident.

Mercedes-Benz SUA a declarat că nu au existat accidente, răniri sau decese legate de această problemă, informează news.ro.

Citește și: VIDEO Interlopul Glonț era și escortă activă pentru femei și bărbați când nu amenința polițiști live

Compania a spus că va oferi remorcare gratuită proprietarilor vehiculelor afectate. Dacă este necesară o reparaţie, un dealer Mercedes va ajuta la asigurarea transportului alternativ. 

NHTSA a spus că vehiculele care nu prezintă coroziune avansată vor putea continua să fie conduse fără nicio acţiune ulterioară, în timp ce vehiculele cu coroziune avansată vor avea un test suplimentar.

Vehiculele care trec testul vor putea fi conduse până la doi ani, dar se vor întoarce apoi pentru o reparaţie suplimentară, în timp ce cele care nu trec testul vor necesita înlocuirea servofrânelor.

Citește și: VIDEO Cum ia Poliția peste picior urmăritul general Mircea Nebunu din Milano: Să-l mâncați pe ăsta

NHTSA a spus că, în cazuri rare de coroziune foarte severă, ”o manevră de frânare deosebit de puternică sau puternică ar putea provoca daune mecanice la servofrână, prin care legătura dintre pedala de frână şi sistemul de frână s-ar distruge”.

În acest caz, ”nu ar fi posibilă încetinirea sau oprirea vehiculului prin frâna de serviciu”.

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te