BREAKING Primul model Dacia 100% electric, Spring, are un preț de bază de 17.770 € în Ungaria

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 20.10.2020 - 13:49
Dacia Spring

Dacia Spring, prima Dacie 100% electrică, a fost lansată pe 15 octombrie, la Paris, în cadrul Renault eWays, un eveniment dedicat mobilității electrice de astăzi și de mâine. Cum comenzile vor fi preluate din primăvara anului 2021, prețurile nu au fost anunțate.

SHARE

Francezii s-au limitat să spună că Dacia Spring va fi cel mai ieftin automobil electric de pe piață, cu un spațiu interior record pentru segmentul său, o motorizare electrică simplă și fiabilă și o autonomie rezonabilă. Dar Newsweek România a speculat, pe baza datelor altor mașini electrice aflate deja pe piață, și a estimat un preț de bază de 15.000-16.000 de euro, TVA inclusă, pentru mașinuța de 44 de cai putere. Iar estimarea, se pare că, este foarte aproape de adevăr.

Pe site-ul Dacia.hu, probabil din prea mult entuziasm, a fost publicat prețul de bază al Daciei Spring în Ungaria: 6.490.000 de forinți (adică, 17.770 de euro, la un curs de 0,0027 euro/forint). Potrivit Dacia.hu, acest preț este valabil pentru primele 100 de unități comandate.

Rezervarea unei Dacia Spring în cadrul campaniei de pre-comenzi se poate face contra sumei de 100.000 de forinți (cca. 270 euro).

Cum în Ungaria statul oferă un stimulent pentru achiziționarea de mașini 100% electrice în valoare de 3.990.000 de forinți (cca. 10.925 de euro), prețul de bază al Daciei Spring ajunge la 6.845 de euro.

Luând drept referință prețul de bază anunțat de Dacia.hu, în România, prin Programul Rabla Plus, Dacia Spring va avea un preț de bază de 8.885 de euro. Voucher-ul Rabla Plus are o valoare de 45.000 de lei (cca. 9.300 €), dar nu mai mult de 50% din preţul de comercializare.

Dacia Spring este un model de clasă ”mini”. Are 3,73 m lungime (cu 35 de centimetri mai puțin decât Sandero), 1,62 metri lățime (fără retrovizoare) și 1,51 metri înălțime. Volumul portbagajului este de 300 de litri, fără a lua în calcul spațiul de sub podeaua portbagajului destinat roții de rezervă disponibile opțional. Iar mașin este pusă în mișcare de un motor electric modest, care dezvoltă 44 cai putere și un cuplu de 125 Nm, și o baterie Litiu-ion cu o capacitate de 26.8 kWh.

Citește și:

100% ELECTRIC Totul despre Dacia Spring: 44 CP, până la 295 km autonomie, versiune Cargo

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te