Curioși să vadă cum arată în interior primele tuneluri de autostradă din România, mii de oameni au mers pe jos prin galeriile prin care, peste un an, speră să meargă si cu mașinile.
Corneliu Hădăreanu este inginer de aproape 50 de ani și a fost printre primii care au lucrat la tunelurile „Alina” și „Daniela. În această zi specială, printre cei curioși să vadă stadiul lucrărilor s-au numărat și nepoții săi de doi și șase ani, conform PROTV.
Tunelurile Alina și Daniela de pe autostrada București-Sibiu, atracție turistică. Cum arată
Corneliu Hădăreanu, responsabil al tunelurilor Alina și Daniela: „Lucrez la tunele din '76, în toată țara și aici sunt de la început”.
Reporter: Ce le-ați spus nepoților ca să-i convingeți să vină tocmai de la Brașov aici ?
Citește și: VIDEO S-a semnat contractul pentru ultimul ciot al Autostrăzii Transilvania. 440 km, în 30 de ani
Corneliu Hădăreanu: ”Le-am arătat multe poze, filmulețe și acum voiau neapărat să vină, iar cel mic vrea neapărat să vadă excavatoare, dumpere... zi, ce mai vrei?”
La intrare, vizitatorii au fost întâmpinați cu mici și înghețată.
Fernando Lopesc, directorul executiv al lucrărilor: „Mi-era un pic frică, pentru că vremea nu prea era așa... cea mai potrivită, dar cred că oamenii încep să se adune pe aici. Pentru cei care vin pentru prima dată, tot este ceva impresionant. Tunelul este acum gol, se face ecou, copiii sunt încântați de înghețată, dar cred că le place și tunelul.”
Conform contractului, prin tunelurile Daniela și Alina ar trebui să putem circula din februarie 2027.