Modernizarea căilor ferate din România merge în ritm de melc, deși infrastructura e la pământ, în general, viteza medie comercială ne depășind 40-45 km/h. Pe un tronson vital, de doar 22 km, de exemplu, lucrările au acumulat deja 5 ani întârziere și vor mai dura 3-5 ani.
Tunelurile Alina și Daniela, aflate pe secțiunea 4 a autostrăzii București-Sibiu, au devenit obiective turistice, duminică, de ziua porților deschise
1.000.000.000 Є este costul proiectării şi construcţiei primului lot din Autostrada Unirii. Unde este situat acesta? E o lucrare complexă, de artă, cu multe elemente tipice regiunii de munte pe unde trece.
Infrastructura de drumuri a fost și este esențială pentru mobilitatea oamenilor. Ștefan cel Mare, de exemplu, a săpat „tuneluri rutiere” și pe 3 niveluri pe sub un oraș, cum azi nu există, pentru ca soldații și localnicii să se poată mișca rapid în cazul unui atac.
Imagini inedite – Rețeaua de tuneluri de sub Palatul Culturii. Sunt planuri de amenajare ca muzeu: când ar putea fi vizitate?