Motorsport: Sezonul 2020 de raliuri începe pe 25 iunie cu Raliul Argeșului

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 05.06.2020 - 10:42

Revenit în 2019 în calendarul Campionatului Național de Raliuri după nouă ani de pauză, Raliul Argeșului dă startul sezonului 2020 de raliuri pe 25 iunie. Pregătirile sunt în toi, iar organizatorul ACS DTO Rally a pregătit și o surpriză – proba specială ”Godeni”.

SHARE

Raliul Argeșului Catena - Powered by Peugeot se va desfășura în perioada 25-27 iunie, pe șase probe speciale de pe Transfăgărășan și din zona municipiului Câmpulung. Piteștiul va fi gazda comandamentului și parcului de service, amplasate în centrul orașului.

Competiția va debuta cu testele oficiale, în timp ce prima secțiune competitivă este programată vineri, 26 iunie, de la ora 16:30. A doua zi de concurs va purta concurenții pe aproape 80 de kilometri de probă pe Transfăgărășan, între Barajul Vidraru și Cabana Capra.

În premieră, însă, organizatorii au introdus în program un nou traseu de concurs, în apropiere de Câmpulung Muscel. În lungime de peste 12 kilometri, proba specială ”Godeni” va reprezenta o provocare pentru echipaje, în timp ce prelungirea specialelor de pe Transfăgărășan până la Cabana Capra vor aduce mașinile de curse în golul alpin. Duelurile cu secundele se vor da pe virajele spectaculoase de mai sus de Barajul Vidraru pe toată durata zilei de sâmbătă, atât în urcare, cât și în coborâre.

Flashback – Raliul Argeșului 2019

După nouă ani de pauză, Raliul Argeșului a revenit în 2019 în Campionatul Național de Raliuri (CNR), în perioada 2-4 mai. Lider după prima zi, Simone Tempestini s-a impus pe toate probele și și-a adjudecat prima victorie a sezonului 2019.

Pilotul Napoca Rally Academy a încheiat cursa de debut a sezonului 2019 cu un avans de 1 minut și 22 de secunde în fața lui Valentin Porcișteanu. După o luptă strânsă pentru ultima treaptă a podiumului, Dan Gîrtofan a obținut ”bronzul” în Raliul Argeșului 2019, terminând în fața lui Sebastian Barbu.

În top 10 al clasamentului general open au terminat Cristi Dolofan (locul 5), Costel Cășuneanu (locul 6), Adrian Teslovan (locul 7), Răzvan Trișnevschi (locul 8), Adrian Iliescu (locul 9) și Mihnea Mureșan (locul 10).

În cadrul clasei RC2N s-a impus Trișnevschi, urmat pe podium de Andrei Gîrtofan și Adrian Grigore, în timp ce spectaculoasa clasă 11 a fost adjudecată de Adrian Iliescu, cu un avans considerabil în fața lui Dan Iamandi.

În clasamentul mașinilor cu 2 Roți Motrice s-a impus Adrian Teslovan, cel care a fost primul și în clasa RC3, urmat de Mihnea Mureșan și Remus Cotuț. În cadrul RC3, Teslovan a fost urmat de Mihai Manole și Enis Arif, în timp ce Mureșan, câștigător al clasamentului RC4, a fost urmat pe podium de Eugen Cărăgui și Csongor Szabo.

La bordul unui Peugeot 106, Norbert Maior și-a adjudecat categoria RC5, podiumul fiind completat de Bogdan Vrabie și Dănuț Budai, ultimii doi ocupând și primele două locuri în Cupa Suzuki, unde Bogdan Talașman a ocupat a treia poziție. Tot în cadrul unei cupe monomarcă, Dacia de această dată, Cristian Sugar s-a impus, urmat de Cristiana Oprea, la primul ei podium în Cupa Dacia din cariera, dar și de debutantul Horea Balea, aflat la prima sa cursă.

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2020 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Aici puteti modifica setarile de Cookie -