
La Piteşti, poarta unei case dădea în curtea unei şcoli. Unde deversa apa proprietarul?
La Piteşti, poarta unei case dădea în curtea unei şcoli, povesteşte primarul oraşului. Unde deversa apa proprietarul?
La Piteşti, poarta unei case dădea în curtea unei şcoli, povesteşte primarul oraşului. Unde deversa apa proprietarul?
Un filmuleț realizat cu drona arată care e stadiul lucrărilor pe secțiunea cu 5 viaducte de pe cea mai așteptată autostradă din România.
Mai sunt câteva de ore până la evenimentul verii. Cu o întârziere de doi ani şi jumătate, inelul de sud al A0, şoseaua de mare viteză care înconjoară Capitala va fi deschis complet.
De la Bucureşti la Curtea de Argeş, doar pe autostradă. Au fost daţi în trafic încă 15 kilometri din şoseaua de mare viteză Sibiu-Piteşti. Suntem, astfel, cu un pas mai aproape să conectăm Vestul de Estul ţării prin autostrăzi.
Primul ciot de autostradă inaugurat în 2025 se află pe cea mai așteptată autostradă din România. Are 15 km și e gata cu 3 luni mai devreme.
CNAIR deschide complet ultimii 52 de kilometri de pe Autostrada Bucureşti, pe care se va circula pe patru benzi, de la Constanţa, la Piteşti şi Curtea de Argeş.
Călin Georgescu predă la Universitatea Pitești, aflată pe locul 4.349 în lume. În România, Universitatea Pitești nu se află în primele 30 și poate fi considerată o universitate, în cel mai bun caz, de nivel mediu.
Pe lotul cu 7 tuneluri, vreo 50 de poduri/viaducte și o valoare de aproximativ 1.000.000.000 € de pe cea mai așteptată autostradă din România nu se dă nici cu mapa, nici cu sapa, de un an. Lucrările turcilor ar putea dura 84 de luni în loc de 50.