Roboții încurcă comenzile la McDonald's. Un client a primit McNuggets de 250 de dolari

DE Octavia Constantinescu | Actualizat: 14.02.2023 - 13:44
Foto: hi.auto

Lanțurile de fast-food din SUA, precum McDonald's, Sonic și Chipotle, au experimentat de câțiva ani cu roboți de voce bazați pe inteligență artificială pentru preluarea comenzilor prin telefon și auto.

SHARE

Unii clienți McDonald's își exprimă însă frustrarea – și în unele cazuri râsete incontrolabile – pe TikTok, după întâlniri cu roboții vocali care preiau comenzile corect, scrie „Insider”.

O postare a unei tinere care se chinuie să comande o înghețată de vanilie, intitulate „Lupta cu robotul McDonald’s”, a devenit virală. „Vreau doar o apă mare și o înghețată”, insistă ea.

Tânăra devine exasperată când meniul de afișare a comenzii arată că a comandat două pachete de unt și patru pliculețe de ketchup. 

După mai multe încercări de a corecta comanda, ea încheie videoclipul: „McDonald's, am terminat. Am terminat."

Un alt video de pe TikTok a generat 97.000 de vizualizări. În el, un client explică cum „roboții pun stăpânire pe lume”, dar îi încurcă comanda McDonald’s. Robotul vocal a inclus nouă ceaiuri dulci în comandă, deși comandase doar unul.

 Un alt client frustrat a postat un videoclip intitulat „Robotul McDonald’s este sălbatic”, după ce panoul de meniu digital a înregistrat o cantitate foarte mare de McNuggets, însumând peste 250 de dolari.

Un al TikToker nu a fost la fel de amuzat.  Videoclipul său a arătat că robotul înlocuiește comanda de Mountain Dew cu o Coca-Cola medie.

Citește și: Erdogan, adus la putere de cutremurul din 1999. „Gemenele” din 2023 îl clatină de la temelie

În apărarea robotului, McDonald's a precizat că nu servește produse Mountain Dew, ci băuturi Coca-Cola. Când clientul a încercat să corecteze greșeala, robotul vocal a părut să-i ignore cererea. „Nu, nu este corect”, i-a spus el robotului. Apoi a anulat comanda și a luat-o de la capăt.

În acel moment, robotul a pasat comanda unui „membru al echipei” pentru a o finaliza.  

Citeşte şi: Ministerul Finanțelor a împrumutat peste 1,39 miliarde de lei de la bănci prin obligaţiuni de stat

McDonald's a testat comenzile bazate pe Inteligență Artificială din 2019.  Anul trecut, McDonald's a deschis un restaurant în format nou în Texas, care este aproape complet automatizat. Are o bandă pentru preluarea comenzilor digitale de la un transportor de alimente și băuturi. Clienții plasează comenzi la chioșcuri și le ridică de pe rafturi.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te