A fost făcut un nou pas important pe Autostrada Pitești - Sibiu. Autoritățile se laudă că o parte a structurii de rezistență a tunelului Daniela a fost betonată și că pe ambele tuneluri, Daniela și Alina, săpăturile au depășit pragul de 2.000 de metri din 2.692 de metri.
Lucrările la primul tunel de autostradă din România, care are două galerii, „Alina” și „Daniela”, și se află pe lotul 4 al Autostrăzii Pitești - Sibiu, avansează în ritm susținut. „Cârtițele” au săpat deja circa 2 km pe sub Dealul Momaia.
E aproape gata un tunel de pe Autostrada Piteşti - Sibiu. Lucrarea costă 1.678.000.000 de lei. Constructorul austriac Porr a atins o bornă importantă, pe șantierul Secțiunii 4 Tigveni - Curtea de Argeș a A1 Sibiu - Pitești.
Ce se ascunde în spatele ușilor din tunelurile de pe autostradă? Salvează viața șoferilor. Traficul într-un tunel rutier este periculos, dar poate fi evitat dacă se cunosc regulile de bază de „utilizare” a ușilor din interiorul lor.
Primul tunel la nivel de autostradă din România se sapă pe Autostrada Sibiu - Pitești, pe sub Dealul Momaia. Are două galerii, botezate Daniela și Alina, iar cârtițele mecanice au început să zărească „luminița” de la capetele lor.