Bulgaria anunţat închiderea Podului Prieteniei Giurgiu - Ruse, în perioada 4 - 5 noiembrie, ca urmare a unor lucrări de construcţie şi instalare în zonă de noi panouri rutiere din beton armat, a transmis CNAIR, într-un comunicat de presă.
Bulgaria anunţat închiderea Podului Prieteniei Giurgiu - Ruse, în perioada 4 - 5 noiembrie, ca urmare a unor lucrări de construcţie şi instalare în zonă de noi panouri rutiere din beton armat, a transmis CNAIR, într-un comunicat de presă.
Construcția unui nou pod peste Dunăre la Mauthausen, în Austria, este blocată din cauza prezenței în zonă a liliecilor, a ciocănitoarelor și a amfibienilor, care figurează pe lista speciilor protejate.
Cel mai mare pod din Europa a fost construit în România, la un moment dat. Era lung de 4 kilometri, iar o bună parte din el a funcționat până spre finalul anilor 80. Între timp, însă, un tronson al construcției a dipărut, inclusiv din memoria oamenilor.
Grandiosul pod peste Dunăre de la Brăila, supranumit „Golden Gate” și care a costat 500.000.000 €, pare făcut de Meșterul Manole. A fost reasfaltat de 5 ori în 2 ani, fundația unui bloc de ancoraj se scufundă încet, iar, mai nou, într-o zonă, din asfalt țâșnește apă.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că s-a deschis circulația pe pasajul care permite accesul din DEx12, „Autostrada Ford”, în municipiul Craiova.
Italia face un pod unic în Europa de 13.500.000.000$ spre Sicilia. Împușcă 2 iepuri dintr-o lovitură. În acest fel Italia vrea să își dezvolte infrastructura. Italia mai vrea ca acest pod să fie pus în cei 5% pentru înarmare pe care trebui să îi dea fiecare țară.
Incredibil! În timp ce poduri vechi de peste 500 de ani, ridicate pe vremea lui Ștefan cel Mare, rezistă, grandiosul pod peste Dunăre de la Brăila, poreclit „Golden Gate”, care a fost deschis în 2023, a fost deja reasfaltat de 5 ori în nici 2 ani și, mai grav, se scufundă.
Cea mai mare structură de pe Autostrada Buzău-Focșani, un pod de doar 1,36 km lungime, va fi gata cu 9 luni întârziere. Termenul inițial de finalizare a fost august 2024, apoi a fost prelungit până în ianuarie 2025.