Gigantul german Bosch aniversează 30 de ani în România, în 2024, cu un nou centru de inginerie de 21 milioane €. Clădirea are 10 etaje și este dotată cu toate facilitățile necesare dezvoltării de tehnologie de ultimă generație pentru viitorul industriei mobilității.
Mobilitatea, încotro? Autoritățile au impus o limită de 50 km/h și au creat o bandă dedicată mașinilor partajate pe un sector al autostrăzii A7 din Franța, invocând necesitatea reducerii poluării și fluidificarea traficului. Un primar din zonă spune că e inutil și periculos.
Luca de Meo, șeful Renault și ACEA (Asociația Constructorilor Europeni de Automobile) a trimis o scrisoare deschisă de 20 de pagini către UE, înaintea alegerilor europarlamentare din iunie 2024, în care explică detaliat situația periculoasă în care a ajuns industria auto.
Apple, primul gigant IT care a pariat pe mașinile electrice, e și primul care pune stop dezvoltării unui astfel de model din industrie. Interesant, anunțul vine la scurt timp după ce chinezii de la Xiaomi au lansat primul „smartphone cu 4 roți“, Xiaomi SU7.
Autovehiculul clasic s-a demodat. Sau cel puțin așa consideră unul dintre cei mai importanți constructori auto, care prezintă la Consumer Electronics Show (CES) 2024 un nou concept de mobilitate botezat „Platform Beyond Vehicle” (PBV), axat pe flexibilitate și modularitate.