Deși datele statistice arată că românii n-au bani de mașini noi și inclusiv în municipii unii continuă să se încălzească cu sobe pe lemne, cărbune, etc., autoritățile vor să le interzică pe cele vechi în București și alte orașe mari, prin crearea unor zone cu emisii reduse (LEZ).
Juriul specializat, format din 16 jurnaliști și bloggeri auto cu experiență vastă, a desemnat cele 8 mașini electrice care merg în finala competiției Best Electric Car in Romania 2025, ce se va desfășura pe 12-13 mai, în trafic real, pe un traseu de circa 500 de kilometri.
Șeful Bosch, unul dintre cei mai mari furnizori globali de tehnologie și servicii, a prezentat cifrele companiei pe 2024 (-1%, față de 2023), a spus că 2025 va fi un an greu, cu presiune mare asupra costurilor, și a estimat că „economia nu își va reveni înainte de 2026”.
Visul taxiurilor zburătoare mai așteaptă în Europa. Compania susținută și de Mercedes a intrat în faliment.
Cum își luau românii mașină nouă în „Epoca de Aur”? Unii depuneau avans la CEC și așteptau și 5-6 ani o Dacie, de exemplu, unii mai repede și-o făceau singuri. Automobilul creat de un ploieștean ingenios și priceput pornind de la două motociclete a ajuns și în presa vremii.