Cum salariul mediu net, în mână, în România e de 1.100 €, matematic, românii nu au bani de mașină nouă, ci de una de maximum 6.500 €, bani la care nu găsești decât una second hand cu 200.000 km sau mai mult la bord. Merită, însă? Mecanicii explică clar la ce să vă așteptați.
Mecanici indieni, pakistanezi, srilankezi în service-urile din România? Patronii se plâng că nu găsesc oameni care să repare mașinile clienților și că timpii de așteptare în service au crescut foarte mult și spun că se gândesc să aducă muncitori străini.
Registrul Auto Român, RAR, îi avertizează pe șoferii care își repară mașinile la „mecanicul din colț” că riscă să arunce banii, chiar dacă piesele utilizate sunt de calitate. Montajul acestora este foarte important.
Mulți șoferi merg cu mașina subturată ca să consume mai puțin, dar, conform proverbului, „scumpul mai mult păgubește”. Mecanicii spun că „tehnica”, practicată și de automobilele cu cutie automată din ultimele generații, strică motorul.
Mecanic de locomotivă prins băut în timpul serviciului după ce a provocat un accident. Ce spun polițiștii și ce s-a întâmplat de fapt?