Povestea uitată a primei mărci de mașini de pe teritoriul României de astăzi a început în 1909
Primele mașini făcute pe teritoriul României de astăzi nu au fost nici Malaxa, nici IMS / ARO, nici Dacia. Povestea mărcii a început în anul 1909.
Primele mașini făcute pe teritoriul României de astăzi nu au fost nici Malaxa, nici IMS / ARO, nici Dacia. Povestea mărcii a început în anul 1909.
O nouă descoperire ar putea da peste cap istoria Egiptului antic. Cercetătorii de la Universitatea din Carolina de Nord din Wilmington cred că au scos la iveală indicii importante din istoria omenirii.
August 1965 - August 2025. 60 de ani au trecut de când primul model al celei mai vândute dube din istorie a văzut lumina zilei la Southampton, Marea Britanie. Fabrica nici nu mai există de 12 ani, ultima utilitară ieșindu-i pe porți în iulie 2013.
Primul european ce s-a născut în America de Nord a trăit cu 450 de ani înainte de Cristofor Columb, cel care încă este creditat cu descoperirea noului continent. Dar dovezile arată indubitabil că vikingii au ajuns în Lumea Nouă cu aproape 500 de ani înaintea sa.
La 35 de ani de la Revoluție și Golaniada înnăbușită în sânge de mineri la ordinul lui Ion Iliescu, dosare în care acesta a fost inculpat pentru crime contra umanității, fostul președinte este înmormântat cu onoruri militare. Dar în istorie va rămâne legat de Imnul Golanilor.
Producția mașinii care a motorizat România, Dacia 1300, a început în 1969 și s-a încheiat în 2004, pe porțile uzinei de la Mioveni ieșind în total 1.959.730 de exemplare. Ultima versiune, cu mici îmbunătățiri, a fost poreclită „Zâmbetul lui Iliescu”, în urma unui protest.
Președintele Nicușor Dan a afirmat, la ceremonia de Comemorare a Holocaustului împotriva Romilor că există încă discriminare în societatea românească. De asemena, șeful statului a subliniat că este „obligația noastră să ne cunoaștem istoria”
Se trăia mai bine pe vremea lui Ceaușescu, cum cred acum aproape 50% din Români? În „Epoca de Aur”, salariul mediu net, în mână, era de 2.500 lei. Când găseau să își ia rația de la PECO, șoferii plăteau 8 lei litrul de benzină și 7 lei/l motorina. Iar o Dacia 1300 era 70.000 lei.