Top-ul fiabilității JD Power 2023 arată că, din păcate, mașinile noi sunt din ce în ce mai proaste. Numărul mediu de probleme/defecțiuni raportate în primele 90 de zile de la achiziție a crescut. Iar Polestar și Tesla sunt „campioane”.
Un șofer de taxi a parcurs 7 milioane de kilometri, cu mașina sa, în 35 de ani. A schimbat o singură dată motorul și automobilul încă merge circa 700 de kilometri în fiecare zi.
Calitatea mașinilor noi este din ce în ce mai proastă. Potrivit ultimului studiu global realizat de JD Power, rata medie de defect a crescut la 192 de defecte la 100 de unități, de la 161 de defecte la 100 de unități în 2021.
Piața și industria auto din Rusia s-au prăbușit după retragerea constructorilor occidentali pe fondul războiului pornit de Putin în Ucraina și a sancțiunilor internaționale. Mărcile chinezești profită și încearcă să umple golul, dar rușii nu prea sunt mulțumiți de calitate.
TÜV, entitatea din Germania care se ocupă de inspecția tehnică (ITP) a autovehiculelor, echivalentul RAR-ului de la noi, efectuează anual circa 9,6 milioane de ITP-uri.