Prin ideile pe care le-ar pune în practică, ca preşedinte, Călin Georgescu ar putea trimite România la rating junk. Avertismentul Fitch Ratings este categoric.
Bateria unei mașini electrice „Made in China” s-a degradat cu 90% în 18 luni. Dacă autonomia maximă promisă de producător când autoturismul era nou depășea 400 km, după un an și jumătate de utilizare nu mai merge 40 km.
Lași mult mașina în parcare, „omori” bateria. Testele efectuate de specialiști arată că acumulatorii autovehiculelor folosite rar de șoferi, care mai mult staționează, se degradează mult mai repede decât cei ai mașinilor utilizate zilnic. Iar iar efectele sunt și mai mari.
Un taximetrist a parcurs 700.000 km cu o mașină electrică Tesla Model S în opt ani. Iar specialiștii de la Auto Trader au verificat bateria de înaltă tensiune pentru a vedea cât s-a degradat aceasta și ce autonomie mai oferă față de una nouă. Rezultatul a fost surprinzător.
Care este soarta Hotelului Concordia, unde s-a decis soarta Unirii din 1859? Acum 165 de ani, în seara de 23 ianuarie, fruntașii unioniști au decis alegerea lui Alexandru Ioan Cuza ca domnitor și în Țara Românească. Timp de decenii, istoricul imobil a fost lăsat în paragină.