Epopeea ciotului A1 poreclit „Autostrada Urșilor”, dintre Margina – Holdea, care trebuia să fie gata din 2016, continuă. Abia a fost semnată autorizația de contrucție pentru proiectul de 1.800.000.000 lei care ocolește poteca urșilor. Iar finanțarea prin PNRR are termen 2026.
„Minune”! La Târgu Jiu se poate circula pe primul „ciot” de centură. Are o lungime de 5-6 kilometri , între localitățile Romanești-Bălești-Bârsești, și, teoretic, se „lucrează” din 2013.
CNAIR și CFR lărgesc la 4 benzi drumul la Mogoșoaia, dar fac o haltă pentru trenuri ca la 1900, pasagerii fiind nevoiți să traverseze printre liniile de cale ferată ca să ajungă de pe un peron pe altul. Proiect are o valoare totală estimată la 62 milioane €.
Drumul Expres Oradea – Arad rămâne un vis. „Îngropat” peste 10 ani de fosta CNADNR , proiectul este tergiversat de încă 3. A fost deblocat în 2021 și predat CNAIR la sfârșitul lui 2023, dar licitațiile merg greu. Pentru 2 din cele 3 trosoane, tocmai au fost blocate.
Autostrada A7, cunoscută și sub numele de Autostrada Moldovei, reprezintă o inițiativă crucială în dezvoltarea infrastructurii rutiere din România, în special pentru regiunea Moldovei, care încă nu beneficiază de conexiuni rapide cu restul țării prin autostrăzi.