Până nu cu mulți ani în urmă, în general, automobilul nu era privit doar ca un mijloc de transport între punctele „A“ și „B“ și nu era apreciat doar după numărul și dimensiunile display-urilor de la bord sau funcțiile de condus autonom.
Un dialog ciudat a avut loc între activista de mediu Greta Thunberg și Andrew Tate care are activități și prin România. El a fost vizitat de curând de poliție.
Concorso d’Eleganza Villa d’Este, cel mai important și exclusivist eveniment de profil din lume pentru autovehiculele clasice, alături de Pebble Beach, nu a trădat nici anul acesta așteptările, deși are o vârstă venerabilă – prima ediție a fost organizată în 1929.
Cursa electrificării este dificilă și pentru greii industriei. Volkswagen și Rimac au creat un joint-venture prin care croații preiau controlul renumitei mărci Bugatti cu scopul de a dezvolta o versiune hybrid pentru Chiron și, ulterior, un supercar Bugatti 100% electric.
Bugatti Centodieci este pusă în mișcare de motorul quad-turbo de 8.0 litri și arhitectură W16 de la Chiron, care dezvoltă aproape 1.600 de cai putere.