
Ce boom economic ar putea avea Moldova odată ce A7 și A8 vor fi gata?
Ce boom economic ar putea avea Moldova odată ce A7 și A8 vor fi gata? Cifre: Iașul atrage milioane de euro de la investitori, dar stăm mult sub județele din Vest.
Ce boom economic ar putea avea Moldova odată ce A7 și A8 vor fi gata? Cifre: Iașul atrage milioane de euro de la investitori, dar stăm mult sub județele din Vest.
O conferință care a reunit la Iași reprezentanții instituțiilor și autorităților de care depind A7 și A8 a dat glas nemulțumirilor legate de mersul proiectelor, dar a marcat și determinarea celor responsabili să continue construirea autostrăzilor.
A8 – Timp de așteptare prelungit pentru ofertele la tronsoanele autostrăzii din jurul Iașului. Stadiul celorlalte tronsoane.
Cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii, Grințieș-Pipirig, are constructor. Traseul montan are 34 de kilometri și va costa aproape 6.000.000.000 de lei.
Se pierd banii din PNRR pe o bucată din Autostrada Unirii! Proiectul înregistrează o întârziere de 7 luni pe hârtie. Trebuia să fie gata din noiembrie 2024. Mai mult, autoritățile nu au dat încă autorizații de construire pentru 67% din traseu.
Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) afirmă că un tronson al Autostrăzii Unirii a fost blocat cu rea-voință de o firmă de apartament. A acționat-o în judecată și solicită plata unui prejudiciu de 220.000 de lei.
Oraș întreg lăsat fără apă din cauza lucrărilor la Autostrada Moldovei. Cum a fost posibil? Ce spun autoritățile și cum poate fi îndreptată situația?
Încep licitațiile pentru ultimele 3 cioturi ale Autostrăzii Unirii. Tronsoanele au o lungime totală de puțin peste 33 km, iar valoarea estimată a contractelor este de 9.000.000.000 lei, fără TVA.