Premierul Republicii Moldova a inspectat podul de autostradă de 33.000.000 € de la Ungheni, primul pod construit peste râul Prut după mai bine de 60 de ani și a anunțat că lucrările sunt în grafic.
Premierul Republicii Moldova a inspectat podul de autostradă de 33.000.000 € de la Ungheni, primul pod construit peste râul Prut după mai bine de 60 de ani și a anunțat că lucrările sunt în grafic.
Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a semnat două noi contracte de proiectare și execuție pe Autostrada A8. „Cioturile” au în total 47 km, iar prețul ajunge și la 30.800.000 €/km în zona de munte. Banii vin din fonduri europene nerambursabile.
Încă o contestație a fost depusă pe unul din loturile ieșene. Autorul ei cere suspendarea procedurii până la soluționarea plângerii.
Ce boom economic ar putea avea Moldova odată ce A7 și A8 vor fi gata? Cifre: Iașul atrage milioane de euro de la investitori, dar stăm mult sub județele din Vest.
Subteranele prioritizării – Metroul de la Cluj a crescut în cinci ani cât Autostrada A8 în 20. Concluzia: două proiecte, două Românii.
A8 – Timp de așteptare prelungit pentru ofertele la tronsoanele autostrăzii din jurul Iașului. Stadiul celorlalte tronsoane.
România a intrat în 2025 cu 1.270 de kilometri de autostradă și drum expres. Iar, până acum, noutatea anului este darea în trafic a A0 Sud pe 30 iunie, ceea ce înseamnă că șoferii pot merge cu viteză de la Constanța până la Curtea de Argeș, ocolind Bucureștiul.
Se pierd banii din PNRR pe o bucată din Autostrada Unirii! Proiectul înregistrează o întârziere de 7 luni pe hârtie. Trebuia să fie gata din noiembrie 2024. Mai mult, autoritățile nu au dat încă autorizații de construire pentru 67% din traseu.