Anunț important de la Hidroelectrica. Ce probleme întâmpină consumatorii?
”Eu am primit acum factura, doar pentru a avea surpriza neplăcută să constat că nu s-a ținut cont de indexul trimis în iulie. Am avut un consum foarte mare din pricina caniculei, iar factura mi-a venit aproape 14 lei, cu ceva consum estimat de distribuitor. Este prima dată când pățesc să nu se țînă cont de indexul transmis prin aplicația iHidro.
O să plătesc o sumă apropiată de ce mi-am calculat eu, pentru a nu mă împovăra când vor veni ei să citească și-mi vor arde o factură cât China...”, a transmis acesta.
Un alt consumator spune că că pe aplicație vede o sumă iar pe factură o altă sumă.
Citește și: Anunț de la Hidroelectrica pentru consumatori. Ce se întâmplă cu facturile pe luna mai?
”Eu nu prea înțeleg ce se întâmplă. Pe iHidro o sumă cu suma cu data scadentă pe 3 Octombrie, pe factură o "regularizare" 1.1.23 - 30.6.24 cu o altă sumă. Și nu am cod/factură pentru suma totală.
Și da, am dat indexul lunar”, a comentat acesta.
Citeşte şi: Românii vor plăti mai mulți bani pe energie! De când se majorează facturile la curent?
Un bucureștean spune că indexul de pe factura primită cărespunde cu cel autocitit și comunicat prin app iHidro. Însă, ”surpriză: factura conține o linie de Sold negativ la data emiterii facturii deși toate plățile au fost făcute pe baza cod de bare din factura - niciodată nu am plătit factura decât prin citirea codului de bare...”u ați primit încă factura pe email și vedeți factura doar în contul iHidro, mai așteptați că o să primiți pdf-ul facturii și pe email.