Anunț important pentru clienții Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu facturile pe iulie?

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 20.08.2024 - 12:59
Anunț important pentru clienții Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu facturile pe iulie? - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)
Anunț important pentru clienții Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu facturile pe iulie? - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)

Hidroelecrica a început să emită facturile pe luna iulie. Însă mulți consumatori au semnalat unele probleme. Unii o pot vedea doar în aplicația iHidro. Ce nemulțumiri mai au oamenii?

SHARE
Hidroelectrica a început să emită facturi pe luna iulie. Însă nu toți consumatorii le-au primit. Unii le pot vedea în aplicația iHidro, alții, deloc.
Însă nu acestea sunt cele mai mari probleme. Unii clienți spun că nu s-a ținut cont de indexul trimis. 

Anunț important de la Hidroelectrica. Ce probleme întâmpină consumatorii? 

Pe grupul Client Hidroelectrica de pe Facebook, s-a anunțat că această companie a început să emită facturile pe luna iulie. 
 
”Atenție - se emit facturile pentru iulie! Îi rugăm pe cei care ați primit factura și vor să ne împărtășească asta, să precizeze județul unde aveți locul de consum în rubrica de comentarii a acestei postări, astfel încât să cream putina vizibilitate în ceea ce privește județele pentru care se emit facturile pentru iulie 2024.
 
 
Cei care nu ați primit încă factura pe email și vedeți factura doar în contul iHidro, mai așteptați că o să primiți pdf-ul facturii și pe email”, se arată în mesajul postat pe Facebook..
 
Un consumator din București susține că nu s-a ținut cont de indexul trimis. 

”Eu am primit acum factura, doar pentru a avea surpriza neplăcută să constat că nu s-a ținut cont de indexul trimis în iulie. Am avut un consum foarte mare din pricina caniculei, iar factura mi-a venit aproape 14 lei, cu ceva consum estimat de distribuitor. Este prima dată când pățesc să nu se țînă cont de indexul transmis prin aplicația iHidro.

O să plătesc o sumă apropiată de ce mi-am calculat eu, pentru a nu mă împovăra când vor veni ei să citească și-mi vor arde o factură cât China...”, a transmis acesta. 

Un alt consumator spune că că pe aplicație vede o sumă iar pe factură o altă sumă.

Citește și: Anunț de la Hidroelectrica pentru consumatori. Ce se întâmplă cu facturile pe luna mai?

”Eu nu prea înțeleg ce se întâmplă. Pe iHidro o sumă cu suma cu data scadentă pe 3 Octombrie, pe factură o "regularizare" 1.1.23 - 30.6.24 cu o altă sumă. Și nu am cod/factură pentru suma totală.
Și da, am dat indexul lunar”, a comentat acesta.

Citeşte şi: Românii vor plăti mai mulți bani pe energie! De când se majorează facturile la curent?

Un bucureștean spune că indexul de pe factura primită cărespunde cu cel autocitit și comunicat prin app iHidro. Însă, ”surpriză: factura conține o linie de Sold negativ la data emiterii facturii deși toate plățile au fost făcute pe baza cod de bare din factura - niciodată nu am plătit factura decât prin citirea codului de bare...”u ați primit încă factura pe email și vedeți factura doar în contul iHidro, mai așteptați că o să primiți pdf-ul facturii și pe email.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te