Registrul Auto Român face reclamă gratis la Audi RS e-tron GT. „Un model care sucește capetele”

DE Mircea Neacșu | Actualizat: 20.09.2022 - 16:07

Registrul Auto Român (RAR) poate comunica și explica date tehnice, norme de siguranță sau de protecția mediului, dar fără sloganuri sau alte „artificii” de marketing. RAR nu ar trebui să fie canal de promovare comercială, dar face reclamă gratis la Audi RS e-tron GT pe Facebook.

SHARE

Registrul Auto Român (RAR) este organismul tehnic de specialitate desemnat de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii ca autoritate competentă în domeniul vehiculelor rutiere, siguranţei rutiere, protecţiei mediului înconjurător şi asigurării calităţii. Și, prin urmare, nu ar trebui să fie un canal de promovare comercială. Cine dorește să-și facă reclamă prin intermediul RAR poate plăti publicitate în revista Auto Test, care este editată de acest organism al statului. 

Cu toate acestea, pe pagina oficială de Facebook a RAR a apărut o postare clar publicitată pentru modelul 100% electric Audi RS e-tron GT. Mult, datele tehnice ale mașinii promovate sunt „puțin” greșite. De greșelile gramaticale nici nu mai vorbim. 

Citește și: VIDEO S-au fript cu Tesla. La 300 km autonomie plătesc pe curent cât alimentarea la o mașină Diesel

Dacă RAR posta datele tehnice ale modelului sau, de pildă, explica funcționarea sistemului electric pe 800 V al mașinii, nu ar fi fost nicio problemă. Dar, textul a fost „condimentat” cu mesaje pure de marketing, precum „un model care <<sucește>> capetele” sau „Nu mai rămâne decât să vă gândiți dacă o putere de 440 kW (598 CP) și un cuplu motor maxim de 830 Nm ce vă permit să atingeți 100 km/h în 3,3 s (cu boost) și o viteză maximă de 250 km/h (limitată), sunt îndeajuns. Sunt?...”. 

Întreaga postare publicitară de pe pagina de Facebook a RAR

„RAR Grivița a fost pentru o scurtă perioadă de timp gazda unui personaj din saga „stăpânul celor patru inele”. Un Audi RS e-tron GT ne-a arătat că mobilitatea poate căpăta forme de coupe în patru uși demonstrând că designul și tehnologia pot să entuziasmeze pe oricine. Dar mai ales dinamica este cea care face dintr-un Grand Turismo un model care „sucește” capetele atunci când este întâlnit. Cele două motoare electrice sunt alimentate de o baterie de 84 kWh ce oferă o autonomie de 488 km și poate fi reîncărcată extrem de rapid datorită tehnologiei sale de 800 V. Nu mai rămâne decât să vă gândiți dacă o putere de 440 kW (598 CP) și un cuplu motor maxim de 830 Nm ce vă permit să atingeți 100 km/h în 3,3 s (cu boost) și o viteză maximă de 250 km/h (limitată), sunt îndeajuns. Sunt?...”, scrie RAR pe Facebook, alături de o galerie foto cu un Audi RS e-tron GT realizată în curtea RAR. 

Citește și: Loviți de guvern: 300 lei poate ajunge un „plin” de curent la Dacia Spring. 1.000 lei la un BMW

Audi RS e-tron GT

Audi RS e-tron GT este „fratele” cu patru inele al Porsche Taycan. Sedan-ul coupe electric cu 4 uși al Audi a fost lansat pe piața din România în iulie 2021 și are un preț de pornire de 149.020 de euro, TVA inclusă.

Mașina atinge 100 km/h în 3,3 secunde și o viteză maximă de  250 de kilometri, cum scrie RAR pe Facebook, dar Audi RS e-tron GT are altă putere: 475 kW (646 cai putere). Cuplul de 830 Nm este corect. 

Mai există un model, Audi e-tron GT 60 quattro. Dar acesta este versiunea inferioară, care face 0-100 km/h în 4,1 secunde, are o putere de 390 kW (530 cai putere) și un cuplu de 640 Nm. 

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2022 NEWS INTERNATIONAL S.A.