Opel a pariat pe WLTP și câștigă cotă de piață

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 02.10.2018 - 19:36
După primele nouă luni ale anului, Opel a înregistrat în România cea mai mare creștere din ”Top zece autovehicule înmatriculate” (+56%).

Opel nu s-a culcat pe o ureche și și-a pregătit din timp gama de modele pentru trecerea la noile norme de testare WLTP, iar acum trage foloasele. În septembrie, marca din Rüsselsheim a obținut pe cea mai mare piață europeană, Germania, o cotă de 10,2 procente (+ 2,6%).

SHARE

Autovehiculele noi înmatriculate începând cu data de 1 septembrie 2018 trebuie omologate conform ciclului WLTP (Procedura de testare a autovehiculelor ușoare armonizată la nivel internațional). Procedura oferă date de consum mult mai apropiate de realitate decât cele obținute în cazul predecesorului acestuia, NEDC (Noul Ciclu de Conducere European), și a dat și continuă să dea multe bătăi de cap actorilor din piață, existând multe modele care, temporar, au fost scoase din oferte pentru că nu s-a reușit alinierea acestora cu noile standarde. Spre deosebire de concurenții săi, Opel a implementat aceste reglementări într-o etapă incipientă și a putut oferi întregul portofoliu de autoturisme fără restricții sau întârzieri. Iar rezultatul din Germania este ”istoric”. Este cea mai mare cotă de piață atinsă de Opel pentru o singură lună din decembrie 2010 și cea mai mare cotă de piață din luna septembrie, din 2006 până în prezent.

Mai mult, Opel este deja pregătit pentru noul standard de emisii Euro 6d-Temp. În prezent, producătorul oferă 127 de modele de autoturisme care respectă deja limitele stricte ale noului standard. Acesta intră în vigoare pentru toate autovehiculele noi înmatriculate începând cu 1 septembrie 2019.

Rezultate bune și pe alte piețe europene

Opel beneficiază de disponibilitatea autovehiculelor omologate WLTP și în alte țări europene. După primele nouă luni ale anului, Opel a înregistrat în România cea mai mare creștere din ”Top zece autovehicule înmatriculate” (+56%). Creșterea a culminat în luna august cu un rezultat-record, care a urcat cota de piață pentru 2018 la 6%, comparativ cu 4.62% în anul precedent, în același interval de nouă luni. Dacă ne raportăm la unități vândute, anul acesta, Opel România a înmatriculat 7.031 autovehicure, versus 3.881 anul trecut. 

Marca germană a atins o cotă de piață de aproape șase procente și în Spania, în timp ce în Franța a reușit să obțină cea mai bună cotă din piața autoturismelor din mai 2015, de 4,3 procente. Și sora britanică a Opel, Vauxhall, a obținut vânzări bune în luna septembrie. Cota de piață cumulată pentru autoturisme și autovehicule comerciale ușoare a atins recordul ultimelor 18 luni, cu 8,6 procente (comparativ cu 7,3 procente în septembrie 2017).


Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te